{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

3uger til omreg starter hvornår? {{forumTopicSubject}}

Har købt en bil af en bekendt, vi havde aftalt at pengene først skulle falde lidt senere idet bilen ikke kunne kører.

da jeg skal hente bilen vælger jeg at reparere den i deres indkørsel istedet for autotrailer hjem til mig osv osv.

de blir så lidt mugne over jeg bare sådan lige kunne lave bilen i et quickfix og vil derefter have pengene med det samme. fint nok det får de så......

vælger pga. det at trække den de maximum 3 uger før jeg omregistrerer den. det er imorgen d.27 3 uger siden jeg hentede den. men hun ringede så idag og sagde at hvis den ikke blev omregisteret imorgen ville hun indberette mig til SKAT og tvangsafmelde bilen, var så på SKAT idag for at få det ordnet men finder så ud af det ikke er den rigtige registrerings attest jeg har (havde glemt at kigge efter vandmærke). ringede så tilbage til hende og fik fortalt at hun kunne bare stille med den rigtige attest eller betale mig tilbage + de penge jeg har lagt i reperation og så ellers hente hendes lort...... hun vil så få fat på den rigtige attest og sende den med posten så jeg har den torsdag, og fik så at vide at hvis ikk det var iorden på mandag d.2/4 ville hun så tvangsafmelde bilen.

Så nu vil jeg bare lige hører jer ad mht. de 3 uger der.....Tæller de fra den dag man henter bilen, betaler bilen eller får registrerings attesten på den? for føler mig ærlig talt dårligt behandlet og så blir jeg tvær.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3uger til omreg starter hvornår?
Kommentér på:
3uger til omreg starter hvornår?

Annonce