{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Allerede højglanspoleret kant!! ?? {{forumTopicSubject}}

Ved dette emne har været oppe 100 gange, har også læst alle svarene/trådene igennem og de forskellige guides der er.

Sagen er bare den at min situation er lidt anerledes da jeg har nogle fælge der allerede er højglanspolerede.
Der er bare sket en korrektion eller hvad det hedder med aluminiumen inden under det lag klarlak der er lagt udenpå den højglanspolerede kant.
Har lige købt noget lak-fjerner, det virker perfekt og den flotte kant skinder helt vildt når man tager det lag klarlak af..
Nu er problemet bare at der stadig er de der små hvide "tråde"/mærker på fælgene som i kan se her..

http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/343701.jpg?25-02-2006 15:04:46

De er der stadig selvom lakken er fjernet.. så er spørgsmålet hvordan man for dem poleret/slebet væk.. sleb dem lige væk med 1200 vandslibe papir, men så bliver kanten jo anderledes det sted..
Hvad bruger man så til at polere kanten blank igen? Og kan man nøjes med at polere så jeg var fri for at slibe først?
Skal man bare bruge noget voks? fra et byggemarked eller noget, og så en boremaskine med et "polerehoved" på..?
På forhånd tak..
Søren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allerede højglanspoleret kant!! ??
Kommentér på:
Allerede højglanspoleret kant!! ??

Annonce