ang gearkasse lidt hjælp takk.. wv {{forumTopicSubject}}
godaften bg lidt hælp ville gøre underværk.
http://bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1408983
det link er til en som har en gearkasse tilsalg fra en passat/golf o han har skrevet sin koden ned fra gearkassenjegved ikk lige hvor den skulle side ipå min så ved desværre ikk min gearkasse kode:( lidt skod enlig
ved i om jeg kan bruge andre gearkasser fra en anden bil eller om det skal være præsis fra en seat ibiza . det drejer sig om en seat ibiza 2,0 16v gti fra 97 og ved det en doch motor 150 hk. jeg køre med med koden abf.
jeg sad og kigget lidt på forum ang gearkasser igår aftes og faldt over man måske kunne bruge en fra golf 3 gti 150 hk. da den køre med samme doc som jeg gør mener jeg...
men man skulle vist os kunne bruge gearkasser fra andre som en g60 osv er der nogle wv nørder der kan bekræfte det evt ...
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.051
02A gearkassen sidder i golf 3, seat ibiza og toledo, passat 35i, golf 2 g60 det er osse den type der sidder på vr6'erne men der passer flancen af gearkassen ikke på motoren og der er forskel på starteren den orginale gearkasse kode hedder CDA
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 563
igår faldt nemlig over de numer cda og 02a og fand vist fremtil 02a er vist en lng gånde hor cda er kort gånde. men det vil sige skal gå efter den 02a det mente jeg igår da jeg sad og linket lidt frem og tilbage på google.. men som sagt kendte ikk min egen om det skulle være en cda som jeg mulig vis hade en andelse om efter igår..
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 838
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.051
Gearkasse koden står oven på gearkassen inde ved motorblokken golf 3 16v står køre med CDA gearkassen
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 563
vil det sige at jeg kan bruge dem her evt til min seat . ASD, CCM, CDM, CGN, CTN, CYP, DPA og DGG er også 02A ..
eller er jeg stadig helt blank haah
ang gearkasse lidt hjælp takk.. wv