{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.405 visninger | Oprettet:

4x4 ny undervognsbehandling {{forumTopicSubject}}

Hvis man nu har en 4x4 der er efterhånden er let anløben i rammen. Dvs jeg mener ikke noget der smuldrer og sådan hvad gør man så hvis man vil have den undervognsbehandlet igen? Er det for sent eller blir det renset af på en eller anden måde først eller sprøjter man bare udover det. Rustangrebet stopper vel når det ikke kan få luft? Hvad gør de på et prof antirust værksted?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4x4 ny undervognsbehandling
  • #1   2. apr 2012 Man skiller den ad, og sandblæser rammen. Man kan under ingen omstændigheder bare give det undervognsbehandling, for det stopper intet, og så binder det ikke ordenligt på rust.

• #2   2. apr 2012 Dvs det får man at vide hvis man henvender sig hos en prof ?

• #3   2. apr 2012 Det vil jeg da håbe, jeg mener ihvertfald at det er fusket at begynde at undervognsbehandle på gravrust.

• #4   2. apr 2012 Anders ikke nødvendigvis.. Man kan jo få en masse til at komme på rust som stopper rustangrebet. Det har man jo kunnet i mange år. Så det jeg leder efter er et kvalificeret svar og ikke en formodning smiley Men ringer og forhøre mig istedet.

• #5   2. apr 2012 Jeg har endnu ikke set eller hørt om nogen professionelle der bruger den slags, og jeg kommer en del rundt omkring, går bl.a. jævnligt hos en autoforhandler, med eget pladeværksted, maler og undervognsbehandling.

• #6   2. apr 2012 mit forslag er at du lader være - for så kan du holde øje med tilstanden på din ramme/undervogn- det kan du ikke når der bare er pisset sort snadder hen over. eller også sandblæs/lak. BUM

• #8   2. apr 2012 Casper ja det har du ret i men den slags bliver jo værre og værre og pludselig minder rammen om noget der sidder på en gammel Patrol.

Men kender man en billig pladesmed kan man få lavet meget plade/rustarbejde for den pris en undervognsbehandling koster. Men i mit tilfælde kender jeg ikke en sådan og må bruge den dyre løsning og så løber det hurtigt op.

Flemming har hørt om det der før. Købte en gang en gammel Ford hvor den forrige ejer havde behandlet hulrum med spildolie og der var heller ikke noget at komme efter.

Men i og med det bliver ved at trænge ind er det vel os noget møg når der så skal svejses eller laves i det ? Eller er det kun i rusten det trænger ind .. ?

Kendte en ven der arbejder i metalindustrien og på deres job har de et eller andet flydende kemisk stads de smørre på rust hvorefter det går i forbindelse med rusten og skifter farve for derefter at blive stenhårdt. Efter en slibning er grunding nok hvorefter det kan males.

Kommentér på:
4x4 ny undervognsbehandling

Annonce