{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotofælde...
  • #1   4. apr 2012 Skal man ikke have en vis højde for at kunne blive politimand? Så er han vel ikke lille smiley

De folk der bliver taget for at køre for stærkt har så sandelig fortjent det.

• #2   4. apr 2012 Ja ja bla bla bla... Nu er der nogle folk her inde der hjælper hinanden hist og her...

• #3   4. apr 2012
    Dennis D
    kommer ikke li den vej men tak smiley

• #4   4. apr 2012 men der skal nok et par stykke i Esbjerg på fredag smiley

• #5   4. apr 2012 Jeg hjælper også gerne folk, men ikke med at undgå en bøde hvis de har gjort sig fortjent til den.

Bevares, jeg kommer da selv til at køre lidt for stærkt engang imellem, men dem der gør det konstant har jeg intet til overs for.

• #6   4. apr 2012 Subaru.... Jamen så kan du jo roligt se bort fra den Hehe

• #7   4. apr 2012 er nu heller ikke fortid jeg gøre det da jeg nomalt køre i en gl. fjesta 1,1 90 med 50 hk og 120 på toppen når det går godt men køre best 90 efter 5-700 meters op trak smiley

• #8   4. apr 2012 Du kan ikke undgå at folk skal fremstå somengler og aldrig selv køre for hurtigt. om det er 5 eller 20 eller 50 km/t man køre for stærkt, så har man kørt for stærkt..

Så for ikke så længe siden et program med en politi mand som hvar lavet 33 millioner af kroner i bøder på 7½ år ved at arbejde 4 timer et par gange om ugen i 7 ½ år kan du se hvis folk kørte pænt??

Hvor skulle penge så komme fra?? Vægt afgift osv??

En bøde i ny og næ skader ikke noget..

Man kan godt køre pænt selv om man køre lidt for hurtigt smiley

• #9   4. apr 2012 Kasper, du går altså ud fra at vores fartgrænser altid og alle steder er FULDT korrekte og 100% saglige samt individuelt tilpasset efter lokale forhold?

Det kan jeg så fortælle dig, at det er de IKKE. Derfor er der nogle af os, der bevidst overtræder fartgrænsen visse steder. Så nej en fartbøde er ikke altid fortjent.

Dennis, fint at du advarer. Vi bilister er på mange måder et plaget folkefærd, så vi bør holde sammen og hjælpe hinanden.

• #10   4. apr 2012 Kasper ?
    nu fik jeg selv en møde for at køre 93, hvor man må køre 80. midt om natten på den mest øde strækning. bevares køre tit meget stærkere der og havde set ham hvis jeg ikke fumlede med lygtepositionsknappen smiley

men fortæl mig hvad den indsamlingsvogn gjorde godt for ude på lars tyndskidsmark, uden hverken huse eller andre ting. bare lang lige vej, med tomt jord til hver side....?

de fotofælder er jo efterhånden bare blevet vejskat, det er ikke en skid for nogens sikkerheds skyld..

Kommentér på:
Fotofælde...

Annonce