{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af biler.
  • #1   6. apr 2012 Hvor skal man lede efter dem henne, kender kun mobile.de og autoscout.de
    Der må da være flere steder, polen england osv.?


  • #2   6. apr 2012 okay, det var jeg ikke klar over. Trode kun det var tyske biler de har der.


  • #3   6. apr 2012 Det bedste er hvis du kender en i f.eks tyskland, så kan du tit få dem til lidt bedre priser.

    Har nu handlet med en igennem 8 år og det er super lækkert at have en der finder de helt rigtige biler til en.

    Men kig dig godt for, der fuskes på samme måde som i DK, derfor er det en god ide at have styr på hvordan de papir der skal følge med bilen skal se ud, om stelnr er rigtig osv...



  • #4   6. apr 2012 det kommer meget an på hvilken bil det er !

    Skat ved ikke der er krise og at priserne er i bund, du får lov til at betale den afgift !


  • #5   6. apr 2012 skal det være en tysker jeg kender eller en tysk forhandler, for jeg arbejder sammen med mange tysker smiley


  • #6   6. apr 2012 den bil jeg nok kigger mest efter er en BMW 325 E36 til konen.

  • #7   6. apr 2012 kan simpelthen ikke svare sig mere, de boller en for meget i røven når den skal værdisættes, har gjort det flere gange, og har netop nu en sag kørende igen med deres alt for høje satser, lad mig sige det på en anden måde, samme mc kørt samme km forskellen er 1000 kr fra den blev søgt for 3 år siden ig så igen denne måned har dog klaget og fik så 2000 mere i afslag men det hænger jo stadig ikke sammen. køb hellere en her i dk og slip for de overraskelser du får.

  • #8   6. apr 2012 jeg syntes bare at det er mange penge for en så "gammel" bil her hjemme, og det er næsten sikkert at det er en indvandre eller en gut der lige har fået kortet og så er de bare kneppet.... Det kan de selvfølgelig også være fra tyskland, det er ikke det jeg siger. Men jeg tror bare mere på at tysker måske behandler deres biler lidt bedre end vi dansker gør...


  • #9   6. apr 2012 Det er sikkert flexleasing men hvem gider dog at lease sådan en gammel bil.


    Lasse H tror du skal lede længe for at finde en bmw der ikke har fået lidt gas. Det kan godt lade sig gøre men der er langt imellem dem. Hvorfor ikke smide noget efter en bmw 120 eller lign? De har ikke fået tæsk og er os mindre end en e36 som efterhånden er udkørt.


  • #10   6. apr 2012 Grunden til at jeg ikke vil have en 120, det er fordi konen er skudt i hovedet med E36. Hun er total bims i låget hvis i spørg mig smiley


Kommentér på:
Import af biler.

Annonce