{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Vurdering Skyline GTR R32 DK skilte {{forumTopicSubject}}

Hey Gutter
Hvad ville i mene en reel pris på en skyline GTR R32, altså en pris hvor man får kontanter ud af det. Det drejer sig om gtr moddel nysynet på dk plader osv. lige rundet de 100.000. står org. med af udseende, dog med andre fælge og lidt. Motoren laver 500 hk ved 1.0 bar, med andet kobling osv. osv.
Er det rent faktisk lykkedes nogen at sælge sådan en vogn i sådan en klasse eller er alt sammen byttehandler ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering Skyline GTR R32 DK skilte
  • #1   8. apr 2012 Jeg forstår ikke dit spørgsmål. For at kunne prisvurdere en bil skal man bruge mange flere oplysninger end det du kommer med

• #2   8. apr 2012 Max 150000, mere kunne jeg ikke forestille mig at man kan få solgt den til i ren handel i dk, specielt ikke i de her tider. Og så skal den sikkert bare stå snor lige...

• #3   8. apr 2012 " Aabenhuus "
    Frygter også at de ikk kan koste mere selvom de står til 120.000 kr. mere end det smiley

• #4   8. apr 2012 prøv at regn på hvad det vil koste at hente en hjem og få den på plader
    der runder du sikkert meget let 200k det kommer også helt an på hvilke stumper bilen er bygget op af:)

Rasmus spørgsmålet er vel som sådan ikke til at misforstå smiley men ja dog svært at svare på..

• #5   8. apr 2012 Jamen når der er solgt en r33 GTR på dk skilte for i nærheden af 125000 sidste år, så det jo nemt at regne resten ud desværre.

• #6   8. apr 2012 Hvilken en er solgt til den pris?

at en bil evt er solgt billigt betyder jo så ikke at resten skal være lige så billige?

Markede burde ligge i omregn af hvad det ville koste at hente en og betale afgift.. afgiften på en GTR skulle ligge fra ca 120k nu og ikke de latterilig lave priser nogle betalte for år tilbage..

når det så er sagt er markede jo absolut ikke til noget som helst pt..

• #7   8. apr 2012 Ja afgiften stiger jo, når folk tror deres biler er guld værd, og sætter dem til fantasi priser, som ALDRIG bliver solgt..

• #8   8. apr 2012 det er jo så ikke derfor Skat valgte at hæve afgiften smiley

• #9   8. apr 2012 Well, der er en af grundende, det er jeg ret sikker på.

• #10   8. apr 2012 k-finn.

Du har nok ret i at det er en af grundene, men igen hvad er for høj en pris. mange af bilerne har fået byget motor for 100-200K og enda meget mere, Japaner import osv har da også solgt biler til meget høje priser så de har vel også noget af "skylden" for afgift stigninger eller hvad?

men som Kristoffer H skriver bliver der solgt skyline og jeg mener at priserne er meget fornuftige set i forhold til hvad det vil koste at hente en hjem.

men ifølge skat er grunden til stigning at man har fundet ud af at en skyline ikke er berettet til ned slag på afgiften da bilen kun er lavet i højerstyret, samt at man i lang tid vuderet GTS og GTR efter stort set samme nypris. hvilket jeg selv kan bekræfte efter en afgift sag med min gamle gts-25t som også røg i klage anke nævnet..

• #11   8. apr 2012 Der er mange forskellige priser, det er skam også helt fair, da der er stor forskel på standen af bilerne.

Man skal bare lade være med og sammenligne en skyline der er hentet i UK, og så en fresh import.

De tager englænderne 1 år, så er den efter min mening total værdiløs når de har ræset rundt i den om vinteren..

• #12   8. apr 2012 det er jo så en igen en meget general skrøne smiley det er masser af biler i uk som bliver passet på som var det deres første fødte søn.

min gamle GTS-25t var rigtig flot i undervognen... den havde i følge tidliger uk ejer som havde hentet den i japan kun kørt sommer og ellers stået inde. så det er så absolut ikke alle uk biler der er ødelagt.

• #13   8. apr 2012 Nej selvfølgelig er de ikke alle det, men nu jeg set en del uk impoteret skyline/supra, og selv været ovre og hente en del, og set mange der står tilsalg.

Der er altså LANGT imellem dem der er RIGTIG flotte.

• #14   8. apr 2012 Jamen det har du sikkert helt ret i , men igen der er også langt imellem biler i dk som er rigtig flotte.... min egen står da heller ikke fejl fri overhoved, men mener nu heller ikke prisen antyder det..

• #15   8. apr 2012 Ap. Jamen så en r33 GTR til 175 pt. Hva vil du tro min s14 kan blive solgt forbi ren handel? Jeg ved jo godt hva jeg gav for 3 pr siden, og den er langt bedre nu end den var, nylavet motor med gode stumper, og helt ny lak. Hva vil du tro?!

• #16   8. apr 2012 Åbenhus: Det er meget svært og sælge speciale biler for tiden.
    Om du så satte den til 120000kr, tror jeg ikke du ville blive oversvømmet med folk der gerne ville købe..

Folk glemmer også nogen gange, at biler skal altså være RIGTIG gamle for de holder deres værdi.

• #17   8. apr 2012 det er min der står til 175 smiley jeg har ikke styr på hvad sådan en S14 skal koste men mit gæt ville være 150k som en meget fair pris??

• #18   8. apr 2012 k-finn det er jeg også meget enig i ..men jeg ville se sådan på det at man ville få sig en sjov bil for "små" penge.. dog er jeg efter hånden kommet der til hvor jeg sætter pris på en "standart" bil med kræfter... gider ikke ligge og kæmpe med politi , skat osv...

• #19   8. apr 2012 Det er da rigtigt ja, og jeg syntes også det er en rigtig god pris på den. Men virkeligheden er jo bare at det er svært at få den slags penge for en gammel bil efterhånden. Du har gættet rimelig rigtigt. Min bliver ikke solgt for under 160k, men så kan den heller ikke sælges. Som Finn siger, så kan jeg måske få 110-120 kontant, hvilket vil være latterligt at sælge den for efter min mening. Så hellere den står i garagen og kigger..

• #20   8. apr 2012 Jeg ville sgu gerne have en liner som din, men ville kræve et salg af min egen, og det er jo nærmest umuligt. Bankdamen siger bare NEJ, når man siger man godt vil låne eks 160k til en gammel Nissan fra 94. smiley

• #21   8. apr 2012 jamen jeg kender det alt for godt, sætter man et regnstykker op med de billigeste GTR fra UK vil det ende på de forkerte side af 200 på plader smiley
    men grundet tiderne har jeg prøvet et regulerer min pris til marked.
    men det er stadigvæk ikke nemt som du siger... men hvad er jo glad for bilen og sommeren står for døren, bilen har fået skiftet turbo så den burde være klar til at køre sommeren i møde og gerne med mig bag rattet smiley

eneste minus er når man har taget beslutningen om at skære ned på legetøj vil man gerne have det afsluttet..

Kommentér på:
Vurdering Skyline GTR R32 DK skilte

Annonce