{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.985 visninger | Oprettet:

finansering uden udbetaling ? {{forumTopicSubject}}

hej BG. jeg er ved at skal købe en ny brugt varebil,
det skal være en vw transporter, citroën jumper, fiat dukato eller peugeot boxer til max 100,000kr. + moms og jeg skal have den finaseret men har ingen penge til udbetaling!

Er der nogle af jer der ved hvor man kan købe sådan en bil uden udbetaling?

bilen må ikke være ældre end 2006!

håber i kan hjælpe mig (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  finansering uden udbetaling ?
  • #1   10. apr 2012 silkeborg bil center AKA bjarne hjorth automobiler.


  • #2   10. apr 2012 Det kan du stort set alle steder det koster så osse bare derefter.

  • #3   10. apr 2012 Du skal dælme passe på med de renter de tager. De plejer at være godt heftige, det bedste ville være at låne dem i banken.

  • #4   10. apr 2012 hansjørn J: han har ikke nogle af de biler jeg søger og han har meget dårlig omtale,

    nickolai K: jeg har skrevet til 22 forskællige forhandler og kun en skrev ''Måske''


  • #5   10. apr 2012 henrik N: skal man ikke have min. 20% selv hvis man låner af banken ?


  • #6   10. apr 2012 du skal regne med en rente på omkring 10% åop når du låner på den måde, men det kan du sagtens, bare snak med din bank om det

  • #7   10. apr 2012 Ricko N [ Soundrides ]: okay det vil jeg prøve, har nemlig 2 job klar, skal bare bruge en bil først (:


  • #9   10. apr 2012 Banken kan nemt lave et lån uden udbetaling til dig, hvis bare de mener de har sikkerhed for deres penge.

    Hvis du så kan stille med en ordentlig portion penge til afdrag, så skal du nok få en god rente...

    Christian M >> Det er ikke en skrøne, problemet er at der er mange udgifter i forbindelse med oprettelsen af lånet hos forhandlerne, samt man kan gå glip af en del af den rabat man ellers kan få, de har alle en avance, og skide være med at renten er 2% eller 5%, det er ÅOP der betyder noget, og den samlede tilbagebetalingssum.

    Sidst jeg havde et lån til en bil ville den tilsvarende ved forhandleren kun koste en smule mere i ÅOP, forskellen var bare at hos forhandleren var det over 96 måneder, mens det i banken var 63 måneder...
    Det vil sige de årlige omkostninger i procent var de samme, forskellen var bare at du skulle betale det cirka tre år ekstra hos forhandleren.

    At lånet så kun kom til at løbe over 10 måneder er en helt anden sag smiley For jeg endte med at betale det ud, det er endnu en fordel man har i banken. Du kan ofte betale det ud når du vil...

    Men mit råd, gå i banken, specielt når du ikke har din udbetaling på plads, eller vent til du har udbetalingen...


  • #10   10. apr 2012 Pas på med løbetiden, når du køber uden udbetaling. Bilen kan hurtigt blive mindre værd, end det du skylder i den. Og når det er uden udbetaling, så er det ikke med pant i bilen, dvs. gælden følger dig - uanset om bilen er skrottet/solgt.

    Jeg har selv solgt biler i sin tid. Lavede også finansiering til folk. Men nogle tog ikke imod gode råd og endte med en gæld og ingen bil. 20% udbetaling er altid bedst!

    Når du finansierer uden udb. er det bedst at gå i banken. Med min. 20% udb. kan forhandleren godt lave god finansiering.


  • #11   10. apr 2012 tak for alle indlægene, jeg vil hellere end gerne give 20% i udbetaling, men der er kun det problem, jeg har ikke nået job lige pt. = ingen penge. men hvis jeg får fat på en bil har jeg et job (:

Kommentér på:
finansering uden udbetaling ?

Annonce