{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Hjælpe admin. Sletter annoncer. {{forumTopicSubject}}

Nu må vi jo ikke hænge konkrete personer ud herinde, men er der andre der bøvler med at de får slettet annoncer herinde, af ubetydelige grunde????

Fx. Fik slettet en annonce hvor jeg ville bytte mine motorcykler til en bil for 14 dage siden. ( Begrundelsen var at det ikke var bilrelateret )

Nu har jeg så fået slettet en annonce fordi jeg har sat min kammerats bmw til salg, og henviste til ham !

Af samme ADMIN , min bror og kammi bøvler med samme admin.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælpe admin. Sletter annoncer.
  • #1   12. apr 2012 Kan ikk se hvad problemet er, du overholder jo ikke reglerne ??

    "Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte. Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og ikke af varer man kan skaffe."

    Et gæt ville være at du nok ikke engang har læst reglerne før du oprettede indlægget c")


  • #2   12. apr 2012 Sikkert en af de magt syge admins

  • #5   12. apr 2012 lad være med at henvise til andre.. bar skriv et telfonnummer og lad folk skrive i annoncen.. problem løst.. smiley

  • #6   12. apr 2012 Men HA,ern har jo ret i at hanskal slette disse annoncer, så kan ikke se hvad det er han gør forkert ?

  • #7   12. apr 2012 Havde en campingvogn til bytte med en bil engang.. den blev også slettet og jeg fik advarsel. Nu kan jeg se der flere campigvogne til bytte med biler herinde...

    Bare de selv kan finde ud a det


  • #8   12. apr 2012 Per R.. du tager fejl en admin skal være til rådighed 24-7 hvis der er en eller flere annoncer han IKKE sletter fordi han har overset dem, så er han en idiot der favotiserer..

    næste gang politiet vil give mig en bøde, så bliver jeg tøsesur fordi jeg kender en som kører stærkt men ikke får en bøde..


  • #9   12. apr 2012 Hva hvem er Ha'erne er det rockerne eller en anden person?

  • #11   12. apr 2012 LOL

    HA'erne kan jo ikke kontrolere hele forummet så det er da klart der er smuttere som vi andre oplever. Men det gør det jo stadig ikke lovligt at oprette fordi andre gør..

    Regler kan omgås men er der som regel af en grund.


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #12   12. apr 2012 hjælpe admins er frivillige hjælpere på siden, der hjælper Admins (ejerne) med at holde styr på alle gallerierne

    hvis folk ikke forstår de simple markeds regler, så forestil jer et marked hvor man måtte bytte alt til bil dele

    det ville bestå af gamle kaffemaskiner, folk sure trusser og sokker, de vil bytte for nye dæk eller en forlygte ^^

    at man så bliver egoistisk fordi man ikke har held med at sælge andre steder, betyder ikke man kan bryde reglerne herinde

    så er det vist ikke hjælpeadmins mentalitet der er mærkelig ^^


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #13   12. apr 2012 MB

    ye vi kan da lave fejl som alle andre, for 2 siden kom jeg da til at slette en profil pga lag på pc'en

    det fixede kontoret så næste dag, så proiblemet var ikke støre end det smiley

    men fejl kan ske smiley

    bare nederen tanke når man skal på sygehuset haha


  • #14   12. apr 2012 What?! kan HA'ere lave fejl ?!

  • #15   12. apr 2012 Snoopy : LOL. fedt at høre om de små svipsere :o) Men det er jo menneskeligt at fejle :o) Håber brugeren var forstående :o)

    Det jeg mente med mit indlæg var mere alle de underlige annoncer der oprettes som ikke bliver spottet og bare ligger i markedet. Det er dem vi andre ser som bruger forummet 100%
    Lige dem er det jo ikke sikkert i ser da, det vil blive for omfattende for jer at glo det hele igennem..


  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #16   12. apr 2012 MB

    Hvis du spotter nogen annoncer så må meget gerne sende et link til os så skal vi nok tage os af det, som du selv skriver får vi jo ikke fat i alt da vores " job " herinde er på friviligt basis


  • #17   12. apr 2012 lidt sjov at jeg bare forlængede an annonce og vupti så var den slettet. Jeg skrev efterfølgende til ha og han har aldrig svaret.

    Gad vide om hans bror har arvet gården.

    Til andre ha .. bare rolig jeg forlænger ikke mit vip mere.
    jeg lægger mine penge andre steder.


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #18   12. apr 2012 Som Trucker siger så er admins herinde på frivillig basis... Derfor er det er egen fri vilje hvis de sidder og bladrer en masse sider med artikler eller biler igennem.

    Selvfølgelig sidder de, som almindelige bruger ligesom vi andre, og kigger på annoncer der kunne have relevans eller bare evt. ny oprettede artikler.
    Derfor føler nogle sig måske mere udsat end andre...

    Trucker siger endda... rapportér problemer! - så bliver der kigget på det smiley


  • #19   12. apr 2012 GTR J S og andre. Snup en kik. Det har i da brug for... Når du nu ligger dine penge et andet sted, kan du så ikke ligge din profil samme sted også så vi slipper for det tuderi her inde..

  • #20   12. apr 2012 http://www.bilgalleri.dk/myaccount/slet.aspx?type=0 <- der er døren, vinke vinke...

  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #21   12. apr 2012 Fjern hellere det indlæg Who Am I xD

    Du risikerer bare at der er nogle uvidende sjæle der tænker at de skal logge ind for at se siden og er password husket så trykkes der på "return" og haps.. xD


  • #22   12. apr 2012 Kristoffer H. : "Syntes god om"

    :o)


  • #23   12. apr 2012 Nu var det mig der startede denne tråd,og der er ikke tvivl om jeg ikke har fanget den med man selv skal eje de dele man sætter tilsalg og det ikke må være varer man kan betille hjem.

    Så kom der da faktik kun flere annoncer der burde slettes ligesom min.

    Problemet er at BMW'en jeg havde tilsalg , har jeg selv købt igår, med henblik på videresalg. Hvilket stod som kommentar længere nede i annoncen.

    Den pågældende HA'er har selv kommenteret dette indlæg, problemet er bare jeg har hørt flere steder nu at de annoncer der bliver slettet er i prisklassen 0-20 klik.

    Der er bla flere biler i 1oo kliks klasse der ikke bliver bemærket.

    MEN HA'er jeg vil gerne have et link til regler der forbyder migat bytte motorcykler til en bil, for dem har jeg heller ikke set. Kun fået en begrundelse med det ikke var bil relateret.


  • #24   12. apr 2012 JEg har så åbenbart ikke sat mig ordentligt ind i dem.

    smiley


  • #25   12. apr 2012 Beskriver jeg ikke min fejl i indlægget ovenfor Kristoffer.!?!

  • #26   12. apr 2012 Jeg beder såmænd om svar på den med motorcyklerne, bmw'en tager jeg da gerne påmine skuldre at jeg har skrevet i selve annoncen at bilen er min kammerats, da jeg oprettede den for en uge siden.

    Jeg købte så bilen igår og opdatere annonce, dog som besked længere nede.

    DET VIL JEG GERNE ERKENDE JEG BURDE HAVE OPDATERET I ANNONCE TEKSTEN OG IKKE SOM BESKED. SKYLDEN FOR SLETNING AF DENNE ANNONCE ER HELTOG HOLDENT MIN EGEN .,

    BEdre kristoffer??

    At jeg havde 3 motorcykler i en annonce som bytte med bil, vil jeg stadig gerne have et svar på hvorfor det ikke er bil relateret.


  • #27   12. apr 2012 fordi mc'er ikke er bilrelateret.. I mcg der må du heller ikke have en bil til salg og efterspørge bytte med mc..

    du sælger bilen her og køber MCen der, og omvendt..


  • #28   12. apr 2012 4.1 Oprettelse af markedsannoncer
    Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af biler og bil-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne.

    Der kan forekomme irrelevante annoncer i marked og disse vil selvfølgelig blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.

    Annoncer med ulovligt indhold, så som salg af ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

    Annoncer med køb, salg eller bytte af kopivarer ses som en krænkelse af ophavsrettighedshaveren og er således ikke tilladt i markedet. Disse vil blive slettet og brugeren vil modtage en advarsel. Gentages postning af sådanne annoncer vil brugerkontoen blive frosset og i sidste ende blive lukket.

    Bemærk også at ophavsretten gælder i Markedet. Billeder der benyttes i marked må ikke være markeret med ”copyright”, logoer eller lign., hvor brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver. Benyttelse af sådanne billeder vil medføre slettelse af annoncen.

    Hvilken del beskriver du ikke må bytte mc for bil?


  • #29   12. apr 2012 Jeg giver ikke 5 potter pis for de admins. På et tidspunkt havde jeg ved en fejl 2 salgsannoncer på den samme bil i ca en halv formiddag. Det er imod reglerne og jeg fik en påtale/advarsel. Dagligt ser jeg brugere der har 4-5 ens annoncer på den samme bil og der sker ikke en skid ved det. Det er helt fair med regler, men så skal de sgu også gælde for ALLE!

  • #30   12. apr 2012 Præcis kristian, også det der sætter mit pis lidt i kog..

    Men jeg sletter ovennævnte annoncer, inden der er nogle Ha'er der logger ind igen af dem der følger med her.


  • #31   12. apr 2012 Men endnu sjovere er det jo hvis i går ind på truckerbenny's øverste volvo og ser billeder.

    1.Bilen skal være din egen.
    2.Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
    3.Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
    4.Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    5.Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    6.Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    7.Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.

    Og så lige tager punkt nr 2. Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen.

    Der får vi andre afvist/advarsel for billeder taget i tudsmørke, det gør man åbenbart ikke som HA'er


  • #32   12. apr 2012 Kristian S : Er du fatsvag?? Prøv lige at læse det en HA'er skriver længere oppe.. ;o)

    En gang til for Prins Knud. Sitat :
    Hvis du spotter nogen annoncer så må meget gerne sende et link til os så skal vi nok tage os af det, som du selv skriver får vi jo ikke fat i alt da vores " job " herinde er på friviligt basis :
    Sitat slut.

    Og hvis du stadig ikke fatter det, så betyder det at Hjælpe Admins ikke kan være alle steder og se det hele. Så da du fik slettet din kan det være at de lige er stødt på den..
    Syntes du virkelig det er så forfærdeligt at du er blevet spottet i at gøre noget mod reglerne??

    Åhn nej Hr. Betjent. Jeg syntes det er uretfærdig at jeg får en bøde når der er så mange andre der også laver noget ulovligt... LOL





  • #33   12. apr 2012 Classic Custom W : Fej for egen dør inden du begynder på det der..

    Alle billeder er da fine og de mørke er jo for at se lygterne på en fed måde.. Er det så forfærdeligt?..

    Den regel er nok for at alle billeder ikke er taget i regnvejr en nat med et 0,5mpg camera... Det ser man desværre tit at billede kvaliteten er så dårlig at man næste bliver i tvivl om det man ser er en bil.. :o)


  • #34   12. apr 2012 Classic Custom W
    når bilen er oprettet, kan du gøre som du vil med billederne.

    De regler er når bilen skal godkendes



  • #35   13. apr 2012 Classic custom, der står

    "Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af biler og bil-relaterede ting og sager. "

    En MC er ikke bil relateret, der stør både ved køb salg og bytte.. at man så vil bytte til noget bil relateret er en anden sag, men annoncen er ikke "lovlig"

    Jeg er personligt ligeglad, men det kan ikke være svært at forstå reglerne ????


  • #37   13. apr 2012 Syntes sgu desværre der er mange sider der er blevet sådan.

    Men hvad kan du anbefale ?


  • #39   13. apr 2012 Ja det ved jeg godt smiley

    Men syntes nu både dba og g&g er ved at være slemme.

    Bilbasen ikke helt så galt endnu,.


Kommentér på:
Hjælpe admin. Sletter annoncer.

Annonce