{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. VR6 i Golf2
  • #1   4. mar 2006 tror det er billiger at købe en VR6 end at begynde at bygge en g2 om .

  • #2   4. mar 2006 dem der er monteret i Golf 2 lovligt er G60 udgaven pga den holder sig under 20%. Ellers skal du til at betale afgift af bilen og det kan slet ikke betale sig..

    Bare til en orientering ;O)


  • #3   4. mar 2006 mener da der er en herinde der har en G2 VR6´er


  • #4   4. mar 2006 ja men så er den også ombygget for jeg mener 100% ikke VW lavede en ;O)

  • #5   4. mar 2006 Gør som Kim J siger... find en G60 og byg den derover i..

    Mener at afgiften ellers vil ligge på omkring 30000 kr.

    Men du er godt klar over hvor stort et projekt det er ikk??
    Du skal ha hjulophæng fra en VR6 over, Pedal sæt, tank, du skal banke i vangen og lave et ophæng...

    Ophæng kan vist købes i tyskland.. men det er et kæææmpe projekt... overvejede det selv på et tidspunkt... men det droppede jeg hurtigt igen...


  • #6   4. mar 2006 dem er der en del af efterhånden.. og ville da også selv gerne have sådan en..

    G60 kan ombygges til vr6 på lovlig vis.. mindre modeller ska der betales afgift af, ved ikke hvad det koster..

    Bremser på G60 er samme som Golf VR6 indtil '96


  • #7   4. mar 2006 Det er nu ikke så svært. frobroen passer lige over fra en g3 på en g2, så er moteren i. Ledningsnettet passer også lige over hvis du har CE net i din bil nu. Ham der nævner alt det der skal bygges om og bankes ved ikke hvad han snakker om. Jeg har lavet 1 om, en orig. g60. Det tog en lørdag ca. Så kørte den ud af garagen igen!

    Benzinpumpe m.m. skal du kun skifte hvis det ikke er en 16v eller en G60 du bygger om. Ellers kan du evt. montere en tilskudspumpe.

    Gearkassen får du heller ingen problemer med hvis det er en G60 du bygger om. Er det ikke det, kan du købe ombygninsgdele til det, koster ca 500 at nygge omdraulisk om til alm. skifte.

    Evt. er der en på VAGcars.dk der har en komplet omgnag vr6 lige til at lægge i en g2!


  • jesper a
    jesper a Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #8   4. mar 2006 der ligger en vejledning til det her

    http://www.golf2.dk/index.php?action=download


  • #9   4. mar 2006 jeg mente også at størrelsen på vr6 og g60 bremser var det samme bortset fra vr6 køre med 5 huls. men min er en 87 og kun en gti 8v.. så det er nok lidt mere bøvl. men tror nu ikke at afgiften ligger på 30000 for det koster en HEL g3 vr6 ca. argang 94 og impotere fra tyskland ca. 35-40000.

  • #10   4. mar 2006 Det sjove er at jeg har hørt at du ikke skal betale afgift fra GTI op til G60/vr6 men komplet ny afgift derfor de 30.000 kr

  • #11   4. mar 2006 jo self skal jeg betale hvis jeg ligger en gti 16v 139 hk i! men ved godt at sådan noget som Hydraulisk kobling og kabel træk ved gearskifte ska laves om. det det er nu det mindste problem. og det bagerste motor ophæng ska forkortes lidt. men det kan man købe i tyskland. det største problem er nok ledningsnet da mit ikk er et Ce net..

  • #12   5. mar 2006 du kan bare save lidt af dit bagerste motorophæng. Det der sker hvis du ikke gør det, er at motoren vil komme til at "tippe" lidt fremad, andet sker der ikke ved det. Jeg har bare selv savet lidt af mit!

  • #13   5. mar 2006 okay.. Men hvad med træk aksler? er det de samme?

  • #14   5. mar 2006 ja, hvis det er en g60 eller 16v du bygger om. Så heller ingen problem der!

Kommentér på:
Ang. VR6 i Golf2

Annonce