{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg/køb af bil. Hvor?
  • #1   16. apr 2012 Jeg har haft annoncer på Bilbasen, dba, bg og guloggratis.

Personligt har jeg haft flest henvendelser på mine annoncer via BG og guloggratis.

• #2   16. apr 2012 Det afhænger af hvad du sælger. de gamle gryder som jeg laver lidt i stand og sælger er via dba, de er altid oprettet herinde, men ingen seriøse hendvendelser, og folk vil som oftest bytte.

De dyrere biler som jeg typisk har et år af gangen, sælger jeg via bilbasen da det oftest er mere seriøst.

• #3   16. apr 2012 Tommy l det er også lidt min erfaring. Bilbasen er lidt mere seriøs når det er lidt"dyere" biler.

• #4   16. apr 2012 bilbasen og den blå avis er den samme ejer, ved salg at bil koster det kr. hvor imod at G&G er gratis, men personligt foretrækker jeg at købe/sælge på DBA da sikkerheden er bedre og især efter de har indført NEM-ID, denne sikkerhed mangler på G&G
    vh

• #5   16. apr 2012 Når jeg køber eller sælger noget, bruger jeg stort set kun Gul og Gratis. Det virker super godt. Og virker bedre og mere seriøst end fx. herinde.
    Bilbasen og DBA, har jeg ikke rigtig brugt.

<b>AJay

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #6   16. apr 2012 Sælger herinde. Har da aldrig haft problemer med at få solgt noget her på BG

Kommentér på:
Salg/køb af bil. Hvor?

Annonce