{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

vandisolering af højttaler "kabine" {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..

Har behov for at vandisolere bagenden af højttaler rammen som sidder i mine fordøre da jeg var nød til at fjerne noget plastik så de nye kunne være der..

Kigger lidt efter et materiale som er forholdsvis fleksibelt og gerne i en skålform..

Har rodet lidt med noget der hedder plastik mås men det er ikke helt holdbart nok til at man kan lime det sammen.. Tror mere det skal være noget gummi agtigt som fx rudelim kan holde fast på hvis det er muligt.. Så er det nemlig fleksibelt + kan lime kanterne til rammen så den også er vandisoleret..


noget i har nogle ideer til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vandisolering af højttaler "kabine"
  • #1   20. apr 2012 Vandisolere?

    Der skulle helst ikke være vand inde i dine fordøre... ?


  • #3   20. apr 2012 Det burde ikke være meget der skulle til, der står forhåbentlig ikke blank vand derinde... smiley

  • #4   21. apr 2012 Brian D:
    Altså hvis det regner udenfor så regner det også ind.. tror alle biler er sådan.. Sku ikk fordi bilen er blevet utæt, har bare fjernet det vandafvisende/skjold der sad bag højttaler huset hvilket gør at der kommer vand ind derfra..

    Der er jo også huller i bunden af døren så vand kan komme ud? smiley

    Mark V:
    Ja også det jeg har tænkt mig, men tænkte mere på noget lidt mere fleksibelt end plast da hele højttaler huset ikke er 6,5" men den er skævt bygget (det er ikke noget der er beregnet til hvad jeg smider i, så derfor fucker det når man prøver smiley )


Kommentér på:
vandisolering af højttaler "kabine"

Annonce