{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøgleridse i lakken
  • #2   20. apr 2012 jeg har også lige fået en i min bil henover kølerhjelmen, det er bare SURT!!!!

utroligt folk ikke kan passe på/ holde snitterne for andres ting

jeg nåede at have bilem 18 dage, før nogen skulle give den nøglen, og det værste er næsten den kun har holdt i indkørslen her på landet og ved konens arbejde, på p pladsen ved et plejehjem.

så håber der er en der kommer med et godt fif (-:

• #3   20. apr 2012 Det kommer helt an på hvor dybt det er. Du skal nok have fat i noget grovt slibemiddel, og så slut af med noget finere. Held og lykke med det.

• #4   20. apr 2012 Den er pænt dyb.. det noget møg!

• #5   20. apr 2012 Har du måske noget mod hærværk ved din forsikring?

Måske det kan poleres?

Det fame surt og fuck nogle spassere!

/Daniel

• #6   20. apr 2012 jeg så engang i tv-shop (mener jeg) at pen man kunne købe som kan fjerne det. hvad den hed og hvor du kan få fat i den og om den virker det ved jeg ikke. men du kan da undersøge det.. og surt med folk der ikke kan lade folks biler være... misundelse er en grim ting smiley

• #7   20. apr 2012 Den fra tv shoppen mener jeg hedder Fix It Pro .. Det ser godt ud i fjerneren og på youtube, men lever vist ikk helt op til forventningerne har jeg læst mig frem til herinde nogle gange ..

• #8   20. apr 2012 Lever bestemt ikke op til forventningerne, har prøvet sådan en pen. jeg har også et par ridser i min bil, dog ikke så dybe, men havde da tænkt lidt på en lakstift, hvor man bare lige dybber spidsen af en tandstik.

Kommentér på:
Nøgleridse i lakken

Annonce