{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  If forsikring
  • #1   22. apr 2012 Jeg har lige skiftet til IF, og jeg betaler pr. måned.

• #2   22. apr 2012 få fat på en assurandør... de kan gøre det langt billigere for dig... jeg betaler 4500kr årligt (dog med månedlig betaling) for delkasko... er 22 år og har 3 års bil i eget navn...

• #3   22. apr 2012 priserne på nettet passer vist sådan ok, men hvis du ikke betaler årligt skal du betale alle de afgifter som den er gratis hvis man betaler årligt.

Har selv lige været kunde i if, og er endelig kommet derfra.

• #4   22. apr 2012 Mikkel - Hvilket selskab er det?

• #5   22. apr 2012 stefan - til hvilket selskab?

• #6   22. apr 2012 jeg er kommet over i nykredit i stedet. Meget billigere smiley

• #7   22. apr 2012
    Mikkel P jeg giver 4000 kr. for fuld kasko, med glas osv.
    samt ingen selvrisiko ved hærværk, parkering skader og glasskader.
    så det kan skam også betale sig at ringe rundt istedet for de internet beregnere der.

det er også med 3 års skadefri kørsel.

en lille advarsel mod if: jeg fik tømt min punto under profilen, en mandag nat.
    if gav mig hele 600 kr. for hele anlægget ! efter flere diskussioner med dem.
    det var med delkasko ved if.

• #8   22. apr 2012 Jeg fik et tilbud fra IF, Damn de er dyre. jeg skulle betale det dobbelte i forsikring på min xsara, og jeg er 28 og elite bilist med 10år med bil i eget navn.

De skal dog ha, at deres ulykke, indbo og hus forsikring dækkede fantastisk godt. Men for alle forsikringer skulle vi betale over 10000 mere om året, og så var der ikke længere kasko på de 2 motorcykler vi har. Det er jo det rene vanvid, så kan det godt være at de har månedlig betaling, men så er det vidst bedre at bare få startet en budgetkonto op, så man ved at der er penge til det, når regningen kommer.

• #9   22. apr 2012 Tjek mine annoncer:
    ja IF jo...

Johnny:
    jeg er 22 år med 3 års erfaring og lige generhvervet mit kørekort efter ubetinget frakendelse... smiley har fået af vide af 3 forsikringsselskaber at kørekortssituationen har indflydelse, altså om man har betinget eller ubetinget...

derfor betaler jeg 4500kr og har kun delkasko... ydermere har jeg 0kr i selvrisiko på ansvars forsikringen og 5.000kr i selvrisiko på del-kaskoen..

prisen på hjemmesiden passer IKKE... jeg ligger cirka på 10.000kr på nettet, men når jeg ringer til ham assurandøren så betaler jeg kun 4500kr...

• #10   22. apr 2012 Hvad er assurandør??

• #11   22. apr 2012 dem der kører rundt og snakker med folk...

• #12   22. apr 2012
    Mikkel P blev ikke spurgt ind til klip eller lign. de skulle bare høre om jeg havde kørt 3 år skadefrit.

men held og lykke med jeres if, håber ikke i får brug for forsikringen, der tager de virkelig røven på jer.

• #13   22. apr 2012 Johnny:
    jeg er ren formel1 kører, så får aldrig brug for noget... smiley

• #14   22. apr 2012 Har du et nummer på
    En man prøve at ringe til, du kan bare lægge det i en pb hvis det er?:)

• #15   22. apr 2012 ham jeg bruger er i Aabenraa området og vil ikke kunne bruges i Nordjylland... smiley

Ring til IF og be om at få nummeret på en assurandør i dit område...

• #16   22. apr 2012 Okay, tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
If forsikring

Annonce