{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der har erfaring med Passat?
  • #1   2. maj 2012 Ved du noget om hvad den har kørt af kilometer, det kan have meget at sige

• #2   2. maj 2012 kanon stærk og solid motor som bare køre jeg ahr set et par eksempler på nogle der har kørt 460.000 km hvor de først fik meakniske problemer dvs ventil løfter slidt i stykker den ene døde dog men den anden fik 8 nye løfter og en knast aksel og den køre stadig den dag i dag og har gået over 500.000 kmdog er det en 90 hk tdi men det er den helt samme opbygning i pumpe osv. forskel ligger i turbo og styreboks også ved jeg ikke med knast osv...

men derimod automat gear så hold dig lagt fra det for det kan koste dig dyrt hvis den går til jeg har selv prøvet det på en v6 tdi jeg havde det kostede mig 12.000 kr for en brugt gearkasse i tyskland med nyt olie osv. også monterede jeg den selv men har hørt eksempler på 30.000 kr på en ny gearkasse med montering det var noget andet end 8000 kr også sidder den en anden manuel gearkasse på som kan køre rigtig langt

• #3   2. maj 2012 Jeg havde en fra 97 dog uden tomatgear - den var sku dyr i drift

Tandstang
    Bærearme
    Lygtebro i bagklap

Men kørte sq godt og kørte nemt 16+ km/l

• #4   2. maj 2012 Jeg har lige haft en af samme slags, dog fra 2002 og med 130hk tdi. Bilen er lækker at køre i, men automatgearet er uøkonomisk at køre med. Min gik 12km/l og samme bil med manuel gear går 16-18km/l. Så hvis du har langt på arbejde så tænkt dig om ;o)

Automat gearet fra vw har ikke verdens bedste ry og hvis den ikke er skiftet / renoveret for nyligt ville jeg personligt holde fingrene fra den. Min var næsten ny, havde kun gået 60.000km da jeg købte den.

Jeg kan oplyse at det var den tredje gearkasse der sad i min bil, begge de foregående havde kun trillet 160.000km og begge var blevet skiftet af vw på kulance.

MVH Frank

• #5   2. maj 2012 Jeg har set den gamle regning fra vw på skift af min gearkasse. Gearkassen kostede 27.000,- og converteren 8.000,- + moms og montering ;o(

MVH Frank

• #6   2. maj 2012 Den har kørt 325.000.

Har i nogle forslag en en go solid bil?

• #7   2. maj 2012 en passat 110 hk med manuel gear

• #8   2. maj 2012 Jep, find en magen til med manuel gearkasse!

- Frank

• #9   2. maj 2012 Hvad med en Toyota Avensis 2,0 D-4D Terra. st. car fra 2000 kørt 360.000
    Kender i noget til sådan en bil?

• #10   2. maj 2012 En god bil herfra, Dog er det som frank siger med tomatgear fra vw. De sku ikke de bedste. Og 1,9TDI motoren er bare bedre lavet i topstykket end de nyere 2,0TDI. Det bestemt en bil jeg ville sige god for, men ingen tvivl om der er nogle som er bedre derude. Jeg har bare ikke prøvet nogle af dem når man tænker på pris og holdbarhed.

• #11   2. maj 2012 Hvor meget lyder dit budget på?

• #12   2. maj 2012 hvad D4D motoren angår har jeg osse oplevet problemer med den flamme skiver og pakninger ved dyserne bliver utættet og det danner sod partikler i olien og til sidst så stropper olie sien i bundkar også kan olie pumpen ikke suge olien op og der ved ingen olie tryk det kan blive nogle grimme skader de kan lave den jeg var udsat for det på rev et stempel og en cylinder så blokken blev honet og fik nyt stempel og nye ringe så det var næsten en hovede renovering af en motor så det var osse en halv dyr omgang men bortset fra det køre de ellers godt

og det samme med tdi motorne 1,9'eren går godt både pumpe dyse og de alm rotor pumper pd motor har noget mere moment men hovede sageligt syntes jeg det er tit og oftes ladetryks problemer man render ind i

• #13   2. maj 2012 max 42.000

• #14   25. maj 2012 definer ladetryks problemer christian m

Kommentér på:
Nogen der har erfaring med Passat?

Annonce