{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor afviser i denne bil
  • #1   5. maj 2012 Lidt underlige/kedelige billeder og meget lidt tekst, er den første tanke jeg får...

  • #2   5. maj 2012 fordi nogle folk er røvhuller. de læser ikke at alle biler er velkomne bare de er brugerens egne, folk vil have mere tekst..
    havde jeg oprettet min bil endnu havde du fået velkomst herfra.


  • #3   5. maj 2012 aaalt for lidt tekst

  • #4   5. maj 2012 Enig med Troels.

  • #5   5. maj 2012 Man skal vel for fanden ikke skrive en hel roman......!!!!!

  • #6   5. maj 2012 BG er blevet Baboom 2 - alt for useriøst smiley min var også oppe på 70 afvist point i går.


  • #7   5. maj 2012 Abe B = Er det ik bedre at der er for mange end ingen billeder


  • #8   5. maj 2012 Sådan fungerer bilgalleri:

    Du opretter en standard bil: Den vil ikke blive stemt ind da for kedelig...

    Du opretter din superbil (ferrari etc): Den vil ikke blive stemt ind da ingen tror du ejer bilen smiley

    Det bedste er at have et hav af venner der stemmer bilen ind med det samme.. Den virker hver gang smiley


  • #9   5. maj 2012 Nu har JEG ikke hverken budt velkommen eller afvist, så hvis du liiiige klapper hyphesten et øjeblik Lasse...
    Bo spørger hvorfor, jeg svarer hvad JEG tænker, men det er måske ikke i orden nu? Og man kan i øvrigt afvise eller byde velkommen som man synes, det er da op til den enkelte bruger.
    Du kan f.eks. ikke lide mit billede af et hundebur i en bil jeg har oprettet Lasse, men det føler jeg da ikke den store trang til at svine nogen til for...


  • #10   5. maj 2012 tjaa nu fik i røvhuller så jeres vilje da den ik blev stemt ind - Tak for lort siger jeg bare

  • #11   5. maj 2012 Amen Bo så er det da ikke værre smiley

    Bare skriv noget mere tekst om dyret og gør dit lidt umage så køre det for dig smiley


  • #12   5. maj 2012 OKAY KAPTAJN CAPS LOCK. Hvis ikke jeg må afgive stemmer efter hvad jeg synes, hvad fanden har vi så det system for i det hele taget smiley

  • #13   5. maj 2012 Men det er da sjovt som du har behov for at flame mig, jeg har ikke engang stemt den ind eller ud, så ved ikke lige hvad du tilter sådan for?

  • #14   5. maj 2012 Har også et problem med min polo 6n1. tekst er da nok af og det samme med billeder, kan virkelig ikke forstå dem der har en bruger her inde, bare fordi man har en bil der er pænere end den bil man kigger på, er det ikke ensbetydene med at den ikke skal være på BG.. ALLE HAR RET TIL AT VÆRE PÅ SIDEN!! og der med færdig!

  • #15   5. maj 2012 VELKOMST / AFVISNING / SLETTET

    Min bil bliver hele tiden afvist / slettet

    Det er brugerne selv, der byder bilerne velkommen.
    Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de biler, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en bil der er stemt ind.

    At bilen bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
    - bilen er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
    - Der er ikke oprettet nok billeder til bilen - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
    - Billederne er af for dårlig kvalitet.
    - Billederne er ikke af selve bilen.
    - Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
    - Mistanke om ejerskab af bilen.
    - Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
    - bilen er oprettet som salgsannonce.
    - Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)


  • #16   5. maj 2012 Så prøv lige at se denne, utroligt den er kommet ind med verdens dårligste tekst..

    http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=235453


  • #17   5. maj 2012 lasse s: prøv og tud lidt mere.

    og bo hvis du nu gjorde dig mere umage ku du sagtens komme ind.


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #18   5. maj 2012 gode billeder er et must i øjnene på de fleste, det er jo et galleri, så det betyder (i mine øjne) at man vil vise noget frem, i dette tilfælde sin vogn

    vil man være på tværs og kun skyde 5 billeder, så er det oplagt det som minimum bør være

    sidebillede
    frontbillede
    bagendebillede
    motorrums billede
    kabine billede

    og når man er igang, hvor svært er det så at knipse 20 foto's når man i bund grund stadig vil herind, for at fremvise sin bil ?

    teksten kan skrives på mange måder, men det generelle info og lidt tekst i nederste felt, eller hvis man har en speciel vogn må man da kunne fortælle en masse

    igen, hvorfor eller fremvise på et galleri ?

    hvis profilen fremgår som en der er int i at vise sin bil frem, så kommer den også ind.


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #19   5. maj 2012 lasse S

    du kan næsten ikke misforstå det mere smiley

    brugerne stemmer bilerne ind, at der et minimums krav, betyder jo ikke man skal skrabe bundlinien bedst muligt ?

    se mit ovenstående indlæg, så burde tvivlen om profil oprettelse være væk


  • #20   5. maj 2012 Mon ikke ejeren har slettet data senere, der kan jo godt havde stået meget mere da den blev oprettet..

  • #21   5. maj 2012 Ellers er vi helt enige Lasse S..

    Hvis ellers bilen lever op til de ting den skal, så skal man sku ikke sidde og spille betjent over hvem der skal ind eller ej, blot fordi man ikke kan lide bilen eller billederne er kedelige..

    Indstemme systemet blev lavet for at fjerne alle de fake biler der kom ind. Den nemmeste måde var at man lige tjekkede ok for den.. Systemet er ikke lavet for at folk kan sidde og sortere i dem alt efter hvad man kan lide


  • #22   5. maj 2012 TUUUUUUUD

  • #23   5. maj 2012 Ham med den Porsche Cayenne har da også en skod profil med alle de oprettede biler uden tekst. Gad vide om han tror det ser smart ud når han sletter teksten efter bilerne er kommet ind. Lige til at få nogle lave bedømmelser af.

  • #25   5. maj 2012 I stedet for at oprette en tråd hvor du giver samtlige brugere på BG skylden, så se på hvad du selv kan gøre for at forbedre din bil...

    Jeg har ingen ide om hvordan din profil så ud men folk hænger sig tit i 5 billeder, og tuder som små piger hvis de får at vide de skal tage flere.

    Da det er andre bruger der stemmer dem ind/ud så hør på hvad de siger, i stedet for at sidde og kramme reglen om 5 billeder og at der ikke står noget omkring hvor meget info der skal være om bilen.

    Alt kan findes på google omkring ens bil så at bruge undskyldningen "jamen jeg har lige fået den, så jeg ved ikke hvor bla bla bla" er også elendig, da ingen har fået den åbenbaring omkring deres bils hestekræfter mm. mens de har kørt i den efter længere tid.

    Så hvis folk gad bruge mere end 1min på deres oprettelse så ville færre biler blevet stemt ud. =)


Kommentér på:
hvorfor afviser i denne bil

Annonce