{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor fanden er bilerne så
  • #1   5. maj 2012 Alle ved da at luftfilter og subwoofer koster en formue..

Man skal jo ikke tabe penge på sin investering..

• #3   5. maj 2012 sådan "klager" folk som regel når de ikke har råd til at købe bilerne, eller når sælger ikke vil forhandle sin pris.. sælger bestemmer jo selv sin pris, og vil han ikke forhandle, hvilket kan være meget forståeligt, så må køber jo lede videre..

men enig, har set flere biler til fantasi priser, men det er jo i sælgers øjne en realistisk pris, og hans udgangs punkt i en handel

• #4   5. maj 2012 Ja tænkte jeg også. Hvis du synes prisen er for høj så find en anden bil?

Hvis sælger mener hans bil er mere værd end gennemsnittet, så er det da kun sælgers eget problem hvis ingen køber den.

Solgte min 206er til 17, og havde sat den til 18,5. Fik kun bud fra aber der ville give 11 eller 12. Fik et bud på 16 og sagde han måtte se den og han synes da også den var mere værd, for han købte den da.

Det er virkeligt frækt at blive sur når sælger siger nej tak. Det sgu da hans bil og ham der betaler regningerne på bilen.

• #5   5. maj 2012 lasse s : svare kun til det trådstarter skriver..
    du skriver jo selv svaret til dit eget spørgsmål smiley justerer de tallet ned, kan/burde de kunne sælge bilen for mere end ellers..
    har selv set flere episoder hvor km tallet ikke passer overens med syns rapporter, kan være sælger gør det bevist eller han måske selv er blevet snydt.. men som køber er det jo en af de ting man undersøger inden man indleder en forhandlings samtale med sælger

• #6   5. maj 2012 som regel, ja.. sælger kan bestemt godt have råd til at have bilen, men kan han nu klemme flere penge ud af en eventuel køber, så bliver hans baglomme gladere.

uanset om bilen er fusket med eller ej, så bestemmer sælger prisen, sådan vil det altid være. har du ikke råd eller ikke vil give det sælger forlanger, så må du jo lede videre efter en anden bil.. er ikke sikkert bilen er pengene værd, men så får sælger nok bare ikke solgt

trådstarter spørger til hvorfor bilerne er så dyre, og det er det jeg kommeterre på

• #7   5. maj 2012 Har lige købt en altea fr herinde med 20" fuld service lav km træk oliefyr og sådan lidt til ca 30 tusinde under dba bilbasen ect
    Priser !!

• #8   5. maj 2012 Jeg vil nu også mene jeg er en del under DBA priser på de få soarer der har været til salg... Men det er et mere seriøst markede på dba... det skal det dog have...

Kommentér på:
Hvorfor fanden er bilerne så

Annonce