{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

V: Mazda 323F BG sportline, 1992 {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger vil jeg gerne have en vurdering på min bil.
Det er en 1992'er der har kørt ca. 320.000 den kører dog stadig rigtig godt og man kan absolut ikke mærke det på den..
Der er servo i vognen.

Udstyr:
Komplet pakfeifer skørtesæt
Defa Alarm
ca. 6 måneder gamle 15" alufælge og kleber-dæk 205 bredde.
Elektrisk soltag
Bananmanifold, knfilter og 2,5" onetwopipe.

Overvejer at sælge denne bil, da jeg gerne vil have en nyere.
Se flere billeder og info i min profil..
Hvad vil i mene den er værd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  V: Mazda 323F BG sportline, 1992
  • #1   7. mar 2006 Der er ligegodt 1 år til syn
    Og der er ikke rigtig noget rust i den da tidligere ejer var pladesmed og har passet den godt

• #2   7. mar 2006 omkring 14-15 k .. den har godt nok gået langt

• #3   7. mar 2006 Hmm den skulle gerne være mere værd da.. jaah den har gået en del.. men en motor der ikk har gået ret langt koster nærmest ingenting hos en hugger.. og den kører sku godt.. de 150.000 km har været motorvejskilometer (odense-ikast og retur, hver dag)

• #4   7. mar 2006 hvis du vil have mere end 15 k så ska du nok selv lægge ny motor i... Jeg ville aldrig købe en bil med så mange km på klokken...

• #5   7. mar 2006 Hmm tjah jamen der er da ikke grund til at ligge ny motor i hvis den kører fint og uden problemer?

• #6   7. mar 2006 Med ny motor ville du nok kunne få 25 til 28 K

• #7   7. mar 2006 Hey Nikolaj smiley

Markedet ligger jo i mellem 12 og 20K med vores 323F'er efterhånden i årgangen 90-92 smiley

Din ligger så lidt oppe i den lange ende med kilometerne, og det er ikke kun motor der bedømmes på, også bil som helhed, og der er der jo utroligt mange sliddele, som efterhånden er "kørt til" smiley

Udsensmæssigt er vi jo enige, den er kanon flot, men man skal lede efter den "rigtige" køber så, før man får prisen for det ekstra der er gjort, ellers er det rundt regnet ~0kr værd smiley

Men håber du finder en god køber, som værdsætter vedligeholdelsen, plejen og den ekstra udsmykning smiley

• #8   7. mar 2006 Hmm jeg havde regnet med 25k så kunne man selv lægge en anden motor i (hvis man ville det, er der ingen grund til) og så har man en billig bil til 28k

• #9   7. mar 2006 Hmm 25K tror jeg er i overkanten.

Hvis man kigger markedet, så ligger de mellem 16K og 22K, hvor standen er forskellig, med 220.000km til 285.000km. Alle fra 1992.. smiley

1993 sniger sig op i 25K, og alt fra 220.000km til 246.000km.

• #11   7. mar 2006 Mazda hvis...: Ja det har du helt sikker ret i! smiley
    Nu ved jeg så, at lige den motor/bil godt kan være blevet kørt "til", men ikke desto mindre kan motoren være kanon holdbar, men jeg har endnu ikke set en 323F BG'er have kørt længere end ~350k smiley De plejer som regel at begynde at bruge lidt olie senere i deres liv, og det er selvfølgelig ikke så godt!

Men vi er helt enige om, at er den blevet holdt nogenlunde fra start af, så runder den motor ~400.000km! :o) Mazda fungerer bare, hehe.

Kommentér på:
V: Mazda 323F BG sportline, 1992

Annonce