Indbrud i golfen natten til tirsdag {{forumTopicSubject}}
Så var det sQ min tur til at have ubudne gæster i bilen.. Den stod til salg på Vestre Landevej ved Højvang Biler i varde, da nogle røvhuller, ville ind i bilen.. De smadrede først venstre bagerste siderude for at låse døren op, men da de fandt ud af den stang til det ikk var der, smadrede de kraftedme også bagruden så... De nakkede min sony radio, og var ved at nakke min forstærker, bas, og hattehylde med højtaler, men heldigvis kom en vagt forbi og forhindrede dem i at tage mer med end radioen... Og ikk nok med det så har de satme også brækket venstre sidespejl af, og været ved at skrue baglygterne af...
Godt nok har jeg lavet en aftale med mester om at han betaler ruderne (625,- for begge) og så laver jeg noget rust for ham, men FUCK hvor er det da pisse hamrende irriterende at folk ikk kan holde fingrene for sig selv...!! Hvad fanden skal man gøre efterhånden, en alarm hjælper jo knap nok når det er amatører der er på spil...!!
Så resultatet af det hele bliver den bliver gjort fuldstændig std igen indtil den er solgt, og fremtidige biler kommer der sq ingen styling på overhovedet...!! Spild af penge når folk ikke har respekt for ens egendele og smadre det som om det var noget som skulle skrottes...!!
Men hvis der er nogen der får tilbudt en Sony CDX-F7500 afspiller til lidt for billige penge, vil jeg meget gerne høre fra dem...
Skulle bare lige ud med mine agressioner inden det gik udover kæresten...!
okt 2002
Følger: 118 Følgere: 112 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 3.749
mar 2006
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 184 Svar: 686
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 287
mar 2005
Følger: 51 Følgere: 31 Biler: 4 Emner: 31 Svar: 133
jan 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 863
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.176
Føler med dig....
De ska have en kugle mellem øjene...<!
okt 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 109 Svar: 1.091
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 66 Svar: 231
Dennis A: Det er i vestjylland lidt fra ebsjerg...
Men hvad fanden får de ud af det... 700,- eller såen noget... den kostede 3500 fra ny for lidt over et år siden, og hvad er den så ikk faldet i nyværdi siden dengang.. og den værdi har den da slet ikk når den er varm..!! bliver så pishamrendeseriøstrasende...!!! hvis jeg nogensinde får fat i dem, så får de fandme en på skallen af min maclite...!! AAARRGGG
jul 2005
Følger: 71 Følgere: 51 Biler: 12 Emner: 21 Svar: 276
maj 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 124
kan slet ikk ha sådanne fjolser!
Heldigt vagten kom!
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 66 Svar: 231
Christian R: Ja hvis ikk det var for ham, havde de da taget resten af anlæg og baglygter med... så det var sq noget heldig...!!
Indbrud i golfen natten til tirsdag