{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer søges, Abcon Oil System Cleaner
  • #1   12. maj 2012 Jeg har lige brugt det på de gamles bil, samt bruger det på min egen også ved hvert olieskift. Samt så efterfølgende bruger jeg Abcon Blå M til og hælde i motoren sammen med den nye olie. Resultatet var betydeligt forbedret benzinforbrug, roligere motorgang samt meget mere "liv" i motoren når man køre. Så jeg kan kun anbefale det.

  • #2   12. maj 2012 ok, det var også mit umiddelbare indtryk når jeg læser andre forums og lignende produkter (udland)
    Lader du blot motoren køre i tomgang i de forskrevne 20-30 min?


  • #3   12. maj 2012 nej jeg plejer og trille en tur på 15-20 min så motoren får lov og arbejde med det i den gamle olie. Den får ikke tæv men bare almindelig stille og rolig kørsel og så står den små 5 min i tomgang når jeg kommer tilbage og så skifter jeg olie og filter. Så lader jeg den så stå i tomgang til den når drift temperatur igen og hælder blå M på den og så enten triller en tur eller lader den stå 15 min i tomgang. Så er den i vinkel.

    Plejer så og sørge for tanken på bilen er fuld og giver den så den der abcon boost street for lige og give dyser osv den rensetur også.

    De gamles bil er gået fra og køre 10.2 ved meget blandet kørsel til 11.4 så det synes jeg er okay.


  • #4   12. maj 2012 Det jeg er på jagt efter er at slippe med den smule tikken jeg har fra ventilerne på min bmw e39 så er meget spændt på resultatet

  • #5   12. maj 2012 De gamles havde det med og tikke faktisk temmelig meget og længe efter start. Det gør den ikke mere. Bmw'en i min profil tikkede også i sin tid. Den fik samme tur dengang og det forsvandt også ved den kur smiley

  • #6   12. maj 2012 Har også kun gode erfaringer med det på jettaen. Men man skal lige være lidt varsom, da du kan risikere at det fjerner den belægning, der kan være med til at holde motoren tæt!! Havde en makker hvor motoren begyndte at bruge sygt meget olie efter sådan en tur..... var godtnok også en gl. balje, men havde været tæt indtil da...

  • #7   12. maj 2012 Brugte det også på Fiaten da jeg havde den, og intet at klage over her heller:)

Kommentér på:
Erfaringer søges, Abcon Oil System Cleaner

Annonce