{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

Baglygter virker ikke korrekt :( {{forumTopicSubject}}

Hej håber nogen har nogle gode idéer
Jeg har en Peugeot 406 som skal til syn og opdager pludselig at ventre baglygte ikke virkede, nå det er nok bare en ny pære tænkte jeg og pillede lygtehuset ud + pære, men den var intakt (Begge tråde).
Satte den i igen og tjekkede, pludselig var der fuld blus på begge tråde som om man holdte bremsen nede???

Tænkte hvad dælen sker der her?

Den højre side var der kun en tråd der lyste alm. hmm

Satte mig ind og trådte på bremsen og tjekkede, og her gav det ingen forandring, dvs. den venstre lygte blev bare ved med lyse med 2 tråde, og højre lyste kun med en tråd. (Dog gav bremselys op i top af bagrude respons)

Er der nogen andre der har oplevet det før? og kan give en idé om hvad man kan forsøge at gøre?

Det er da underligt at heller ikke højre side lyset op når man bremser, og venstre den lyser konstant. :o/

Jeg er lost..

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baglygter virker ikke korrekt :(
  • #1   12. maj 2012 af med begge baglygter og tjek stik for ir.. smiley tjek også inde i lygten på selve benene stikket går henover og se om der er ir de skal renses godt af.. smiley

Det kan også være en bremselyskontakt men det tvivler jeg på.. smiley Så få tjekket og renset de stik eventuelt med en kontaktrens.. smiley

Kommentér på:
Baglygter virker ikke korrekt :(

Annonce