Vedr. udfordringer {{forumTopicSubject}}
*lol*... Det er da virkelig for grineren at se på sådan en tråd.. Og tror næppe, at det kun gør sig gældende ved udfordringer imod en BMW.
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=90589
#1: Når folk herinde søger efter flere stemmer herinde på bg, så bliver man med det samme lynchet.
#2: Når man så er opsat på at få nogle stemmer, så er det vel indlysende, at det bliver gjort, de steder der nu er muligt.
#3: Lev med det!!!!!!.... Eller ta´ jer sammen, og lad de folk, der nu gerne vil ha´ gang i deres udfordringer, få noget gang i deres udfordringer, det er jo ikke ligefrem alle biler herinde, der er lige "populære".
Iistedet for at lynche folk herinde, fordi der er nogen der gerne vil have flere end 10 stemmer på en udfordring.
#4: Ændrer den indstilling sig ikke hos folk, så skal man nok ikke forvente, at folk ikke tillader sig, at smider deres udfordringer op andre steder.
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.814
Vundet: 65 | Tabte: 58 | Uafgjorte: 6
Hvad er problemet ?¿
dec 2003
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 45 Svar: 428
det er jo ligesom at have 25 venner som bare hopper ind og stemmer på ens, ligemeget om den er den pæneste.
Hvis man derimod smed den ind på et andet forum for ejere af forskellige bilmærker, kan jeg ikke se noget i vejen for det. Men det bmw forum går jo ikke hen og stemmer opel eller lign.
en ting er at være opsat på at få stemmer, en anden ting er at headhunte stemmer til sin vogn.
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 276
Man kan jo ikke ligefrem sige at bimmer- forummet, hylder KIA biler vel ? Man kunne måske endda sige at Bimmerglade bilejere fortrækker BMW har jeg ret?
Jeg foretrækker at overlade det til brugerne at vurdere hvilken bil de bedst kan lide.
Men som sagt hvis du mener det er en smart måde at afgøre en udfordring på så er det op til dig. No hard fealings herfra.
dec 2003
Mig bekendt, så er der ikke andre steder end bg, hvor alle biler er repræsenteret, og skulle det være, så blive folk med stor sandsynlighed også "generet" af, at der er nogen der smider deres udfordringer ud i offentligt forum.
Dog vil jeg gerne have svar på HVORFOR, folk på bg, får så fandens ondt i deres dertil-indrettede, når folk gerne vil have nogle stemmer til deres udfordringer, for det står jeg mig uforstående overfor.
Jeg skal personligt nok lade være med at "hente hjælp", hvis folk kan lære at tolere, at folk gerne vil have nogle stemmer på deres udfordringer.
aug 2005
Man burde få oprette et "topic" der hedder "Udfordringer"
Så man kunne smide sin opfordring til at stemme der!. Så ville det nok ikke virke så (SPAM) agtigt.
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 45 Svar: 428
Så bliver man nødt til at poste det et neutralt sted, smid det på kattegalleri om du vil, bare et sted som er neutralt.
Men ja jeg er med i et topic eller forum kun til udfordringer, fordi der bliver stemt for lidt.
jun 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 356 Svar: 2.431
tak for en god morgen-griner:D
dec 2003
Det burde de oprette, for det andet er da kun latterlig opførelse fra brugerne herinde.
Jeg fatter ikke hvorfor der skal pives over den tråd inde på bg, for havde vedkommende (i det her tilfælde en ved navn Jacob) været en smule smart, så kunne han have værest så snedig, at smutte forbi inde hos mig, for at se, hvad der er af vundne, tabte og uafgjorte udfordringer, så vil han kunne se, at det hele måske ikke er så uretfærdigt, som han blusser det op til.
Men der er vel nogen der skal have lidt for små sko at gå i, det kan vel ikke undgåes.
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.312
Det er jeg nu kun delvist enig i. Så kunne vi fortsætter med at oprette kategorier herinde.
Så skal vi have følgende kategorier i forum: Stemmer, nye billeder, udfordringer, afgift, vurdering af bil, toning af ruder osv. Det er i længden en uholdbar løsning!
Jeg er langt større tilhænger af at vi alle prøver at huske på at man bør bruge forum til de ting, det er lavet til og undlade at lave indlæg for at henlede opmærksomheden på ens egen profil. Har man noget nyt at bidrage med til fordel/oplysning for andre er det fint at skrive et indlæg (se dette nye tiltag osv) men indlæg som stem på min bil, læg en stemme osv. er i længden ligegyldigt fyld efter min overbevisning.
Hvis folk ville være obs på dette forsvandt alle stemme/udfordrings indlæg og der blev lidt mere plads til relevant og bilfagligt materiale.
Forhåbentligt bliver BG engang udstyret med en chat og så kan folk poste deres indlæg (se min vogn, stem på min dyt, gi en stemme osv) deri og lade forummet opfylde dets oprindelige formål!
Derudover mht. udfordringer, vi har af samme årsag et menupunkt kaldet udfordringer til samme formål.
Mvh. Anders
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 6 Emner: 197 Svar: 3.696
aug 2005
ØVØV.
dec 2003
Jeg vil ikke give dig fuldstændig ret.
Jeg har været herinde i en del tid efterhånden, og tidligere har der ikke været samme opførsel fra folk herinde, såsnart, der var nogle der ville have lidt flere stemmer i deres udfordiring, tværtimod, så smed folk en stemme.
Heller ikke har det været således, at folk decideret misbrugte forummet til dette formål (hvilket du vil se, hvis du søgte i forummet)...
Udfordringer-indlæg er ikke noget der bliver decideret misbrugt, heller ikke på andre forums, og det i sig selv, burde give bare et lille grundlag for, at der burde oprettes som et forum-emne.
sep 2005
Følger: 59 Følgere: 217 Biler: 4 Emner: 329 Svar: 6.573
MHt folk der henter stemmer ved at poste på Opelpower, VAG, e30.dk osv det er ynkeligt fordi så ender det med at det er den "klub" eller mærkeforum der har flest tilhængere der vinder hver gang.
Opelpower har i min mening gjort det allerbedste. De har lavet en forum-menu der hedder udfordinger. Her kan folk smide deres BG udfordringer men kun hvis det er opel vs opel. Det syntes jeg er fedt gjort af dem.
aug 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 846
Vedr. udfordringer