{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Vedr. udfordringer {{forumTopicSubject}}

*lol*... Det er da virkelig for grineren at se på sådan en tråd.. Og tror næppe, at det kun gør sig gældende ved udfordringer imod en BMW.

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=90589

#1: Når folk herinde søger efter flere stemmer herinde på bg, så bliver man med det samme lynchet.

#2: Når man så er opsat på at få nogle stemmer, så er det vel indlysende, at det bliver gjort, de steder der nu er muligt.

#3: Lev med det!!!!!!.... Eller ta´ jer sammen, og lad de folk, der nu gerne vil ha´ gang i deres udfordringer, få noget gang i deres udfordringer, det er jo ikke ligefrem alle biler herinde, der er lige "populære".
Iistedet for at lynche folk herinde, fordi der er nogen der gerne vil have flere end 10 stemmer på en udfordring.

#4: Ændrer den indstilling sig ikke hos folk, så skal man nok ikke forvente, at folk ikke tillader sig, at smider deres udfordringer op andre steder.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. udfordringer
  • #1   8. mar 2006 Og havde jeg nu haft overdådigt mange vundne stemmer, så vil det være forstående, hvis folk undrede sig, men dette er dog ikke tilfældet

Vundet: 65 | Tabte: 58 | Uafgjorte: 6

Hvad er problemet ?¿

• #2   8. mar 2006 stemmer = udfordringer

• #3   8. mar 2006 At smide sine udfordringer på et andet bmw forum, hvor man selv er bmw ejer er vel lig med at der så bliver stemt bmw!

det er jo ligesom at have 25 venner som bare hopper ind og stemmer på ens, ligemeget om den er den pæneste.

Hvis man derimod smed den ind på et andet forum for ejere af forskellige bilmærker, kan jeg ikke se noget i vejen for det. Men det bmw forum går jo ikke hen og stemmer opel eller lign.

en ting er at være opsat på at få stemmer, en anden ting er at headhunte stemmer til sin vogn.

• #4   8. mar 2006 Jeg har ikke et problem med at du skaffer stemmer fra et forum med bimmerglade personer, det bestemmer du da selv. Men afstemningen bliver jo ikke ligefrem retfærdig.

Man kan jo ikke ligefrem sige at bimmer- forummet, hylder KIA biler vel ? Man kunne måske endda sige at Bimmerglade bilejere fortrækker BMW har jeg ret?

Jeg foretrækker at overlade det til brugerne at vurdere hvilken bil de bedst kan lide.

Men som sagt hvis du mener det er en smart måde at afgøre en udfordring på så er det op til dig. No hard fealings herfra.

• #5   8. mar 2006 Linde
    Mig bekendt, så er der ikke andre steder end bg, hvor alle biler er repræsenteret, og skulle det være, så blive folk med stor sandsynlighed også "generet" af, at der er nogen der smider deres udfordringer ud i offentligt forum.

Dog vil jeg gerne have svar på HVORFOR, folk på bg, får så fandens ondt i deres dertil-indrettede, når folk gerne vil have nogle stemmer til deres udfordringer, for det står jeg mig uforstående overfor.

Jeg skal personligt nok lade være med at "hente hjælp", hvis folk kan lære at tolere, at folk gerne vil have nogle stemmer på deres udfordringer.

• #6   8. mar 2006 Black jeg er faktisk ret enig med dig i lige det der!!

Man burde få oprette et "topic" der hedder "Udfordringer"

Så man kunne smide sin opfordring til at stemme der!. Så ville det nok ikke virke så (SPAM) agtigt.

• #7   8. mar 2006 Det er ikke fair at hoppe ind på et bestemt bilmærkes forum og poste udfordringer. Jeg kan godt forstå hvis du gerne vil have stemmer, det vil vi alle vel. Men det er vel også lidt om måden som man får dem på.

Så bliver man nødt til at poste det et neutralt sted, smid det på kattegalleri om du vil, bare et sted som er neutralt.

Men ja jeg er med i et topic eller forum kun til udfordringer, fordi der bliver stemt for lidt.

• #8   8. mar 2006 haha hvor usselt at sidde og svine der inde... haha..

tak for en god morgen-griner:D

• #9   8. mar 2006 Henrik
    Det burde de oprette, for det andet er da kun latterlig opførelse fra brugerne herinde.

Jeg fatter ikke hvorfor der skal pives over den tråd inde på bg, for havde vedkommende (i det her tilfælde en ved navn Jacob) været en smule smart, så kunne han have værest så snedig, at smutte forbi inde hos mig, for at se, hvad der er af vundne, tabte og uafgjorte udfordringer, så vil han kunne se, at det hele måske ikke er så uretfærdigt, som han blusser det op til.

Men der er vel nogen der skal have lidt for små sko at gå i, det kan vel ikke undgåes.

• #10   8. mar 2006 Godmorgen folkens

Det er jeg nu kun delvist enig i. Så kunne vi fortsætter med at oprette kategorier herinde.
    Så skal vi have følgende kategorier i forum: Stemmer, nye billeder, udfordringer, afgift, vurdering af bil, toning af ruder osv. Det er i længden en uholdbar løsning!

Jeg er langt større tilhænger af at vi alle prøver at huske på at man bør bruge forum til de ting, det er lavet til og undlade at lave indlæg for at henlede opmærksomheden på ens egen profil. Har man noget nyt at bidrage med til fordel/oplysning for andre er det fint at skrive et indlæg (se dette nye tiltag osv) men indlæg som stem på min bil, læg en stemme osv. er i længden ligegyldigt fyld efter min overbevisning.
    Hvis folk ville være obs på dette forsvandt alle stemme/udfordrings indlæg og der blev lidt mere plads til relevant og bilfagligt materiale.
    Forhåbentligt bliver BG engang udstyret med en chat og så kan folk poste deres indlæg (se min vogn, stem på min dyt, gi en stemme osv) deri og lade forummet opfylde dets oprindelige formål!

Derudover mht. udfordringer, vi har af samme årsag et menupunkt kaldet udfordringer til samme formål.

Mvh. Anders

• #11   8. mar 2006 Kids...

• #12   8. mar 2006 Hmm Anders du har ret!! Jeg hader når andre har ret!
    ØVØV.

• #13   8. mar 2006 Anders T
    Jeg vil ikke give dig fuldstændig ret.
    Jeg har været herinde i en del tid efterhånden, og tidligere har der ikke været samme opførsel fra folk herinde, såsnart, der var nogle der ville have lidt flere stemmer i deres udfordiring, tværtimod, så smed folk en stemme.
    Heller ikke har det været således, at folk decideret misbrugte forummet til dette formål (hvilket du vil se, hvis du søgte i forummet)...
    Udfordringer-indlæg er ikke noget der bliver decideret misbrugt, heller ikke på andre forums, og det i sig selv, burde give bare et lille grundlag for, at der burde oprettes som et forum-emne.

• #14   8. mar 2006 Ikke desto mindre tror jeg vi alle er blevet spammet på vores profiler med folk der lige giver en høj stemme (at jeg fatter hvem der gider at give min gamle lortespand høje stemmer) mod at man så måske lige hjælper dem med en udfordring... Den slags er bare taberagtigt og bør ignoreres.

MHt folk der henter stemmer ved at poste på Opelpower, VAG, e30.dk osv det er ynkeligt fordi så ender det med at det er den "klub" eller mærkeforum der har flest tilhængere der vinder hver gang.

Opelpower har i min mening gjort det allerbedste. De har lavet en forum-menu der hedder udfordinger. Her kan folk smide deres BG udfordringer men kun hvis det er opel vs opel. Det syntes jeg er fedt gjort af dem.

• #15   8. mar 2006 blackbluescat eller brian det er ikk første gang du gør det der. du gjorde det også mod mig engang og så var du ved at tabe og så slettede du din bil og så gik der et par dage så kom du ind igen

Kommentér på:
Vedr. udfordringer

Annonce