{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

E46 - bagklaphåndtag {{forumTopicSubject}}

Nogle da kan svare mig på en ting er det en svaghed på Alle Bmw E46 har været udsat får den som sadt på min bil da jeg fik den gik i stykker nå hvad kan jo ske får alle ting at de går med tiden købte så en brugt på en ophugger og skal lige siges har max kørt med den i 2 månder og nu er den også gået sig en tur ville bare høre om det er en svaghed som allle E46-er har eller bare mig som har været uheldig ? ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E46 - bagklaphåndtag
  • #1   13. maj 2012 er det ikke bare mikroswitchen du snaker om ? et kontakt sæt koster 250 kr ved bmw hvor svært kan det være.. og nr. plade belysning - koster 795 kr. i bilens farve

• #2   13. maj 2012 hvad sker der med den

• #3   13. maj 2012 J-t: sker at helle rammen går sig en tur smiley det svagere ingen ting virker på den værken håndtaget eller nr pladelyset ... var udsat får den gammel nr plade rammen var gået sig en tur men håndtaget virkert fint men var nr plade lysset iret op med tiden løb... syntes bare men ved godt det var en brugt jeg købte af en ophugger prg ved de er røv dyre fra ny af men kan da se nu i sidste ænde kunne da godt ha betalt sig at ha købt en ny får er oppe i det sammme som en sprit ny ville ha haft kostet mig nu ved at jeg skal ud og investere i en ny igen det bare røv og nøgler det svagere...

• #4   13. maj 2012 B4NDIT: Nej det svagere bare det var de som havet gået sig en tur men det er helle bagklap håndtaget plus lysset som er gået sig en tur igen igen!

Kommentér på:
E46 - bagklaphåndtag

Annonce