{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

kæft en id**t! {{forumTopicSubject}}

Sku ha byttet med en idag

Vi har aftalt det og snakket sammen siden igår

Jeg pillede mit anlæg ud og gjorde bilen ren,vaskede den og alt muligt

Så skriver han st han er 10 min fra hvor vi sku mødes så køre jeg derover men der ingen

Prøver og ringe og skrive til ham men han svare ik og har ik svaret endnu eller noget

Ventede i 1 time på den idiot man.

Hold kæft jeg er irriteret over det,

Hvis nogle vil ha hans bruger så skriv i pb. Inden skal snydes af den svindler! !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæft en id**t!
  • #1   14. maj 2012 Han fortrød? Er det at svindle

• #2   14. maj 2012 jeg har os ventet i 3 - 4 timer her hjemme godt nok på et fjols der skulle komme og kigge... fucking træls!

• #3   14. maj 2012 Det er okay han fortryder, men man kan sgu i det mindste give besked.

• #4   14. maj 2012 Lyder bittert.. Jeg prøvede engang det samme, jeg kørte fra Skagen til Odense for at kigge på en Audi A4 1,8T, jeg havde pengene med til den i kontanter (tror det var ca 70-80000 kr dengang), jeg taler så med ham i telefonen, og han siger han bliver 30-45 min forsinket pga job, og det er jo en ærlig sag, så vi går rundt ude i rosengårdscenteret og venter.. Pludseligt ringer min telefon, og det er så ham, som fortæller at han er på vej.. Da der så er gået 15 min, ringer jeg og hører hvor han bliver af, han tager den så ikke, men sætter den bare direkte på optaget. Pludseligt ringer min telefon så igen (der har vi ventet et pænt stykke tid), og det eneste han siger i telefonen er:"HAHAHAHA!" Snydt man.. Fedt I har kørt fra Skagen til Odense for en bil, som jeg ikke har!" - Hvad får folk ud af at gøre sådanne ting? Jeg forstår det ikke..

• #5   14. maj 2012 Hvordan har han svindlet når du stadig har din bil?

En ting er at det er træls folk ikke har nosser nok til at sige hvis de har fortrudt, men det bliver da ikke svindel af den grund. =)

• #6   14. maj 2012 du må dick-slappe ham til DHB....

• #7   14. maj 2012 Det er ikke ligefrem svindel nej.. Men det er satme irriterende for det er bare endnu en af de personer man bare aldrig kan stole på når man skal handle. Forestil jer at ha kørt langt for at mødes på midten eventuelt og så sker det pis der..

Sådan noget gider jeg satme ikke.. Det er da bare lidt nedern man ikke lige kan skrive at man har fortrudt det kan jo ske for alle..

• #8   14. maj 2012 Så ik svindler men hanner stadig idiot

Han sku køre fra nakskov og skrev han så st han kørere på storebælt broen. Tæt på hvor vi sku mødes og s møder han ikke op

Vil ik sige han har fortrudt når han har kørt over 160 km og så li fortryder de sidste 10 km

Og når han ikke svare eller noget har han bare været et svin og taget prøven på mig

• #9   14. maj 2012 Dem er der sgu mange af, især her på BG. Så intet nyt i det

• #11   14. maj 2012 Ja jeg må godt nok være ærlig at sige at jeg også ville offentliggøre det på næste annonce eller lignende, og sådan noget gør jeg ikke engang for at være et svin, jeg gør det bare fordi jeg har haft en dårlig oplevelse med en "sælger" og så kan man ligeså godt dele den. Nøjagtigt som der bliver gjort på så mange andre sider.. smiley

• #12   14. maj 2012 Havde i aftalt at bytte uden i havde set på hinandens biler ?
    fordi så er du nok mere naiv, end han er idiot hvis du tager det som en seriøs aftale....

• #13   14. maj 2012 Nej vi sku kigge og så bytte hvis det var noget

Men havde gjort alt klar til det og det hele så det irritere mig bare grumt at jeg har brugt tid på at gøre alt rent og pille anlæg ud og så klaphatten ikke dukker op og ikke er gammel nok til at melde fra

• #14   14. maj 2012 Mads P: Hahaha... Har nærmest ingen kommentar til den idiot. Hvad fanden er der foregået oppe i bærret på ham? Fandme lige til at grine af.

• #15   14. maj 2012 Mads p, ham der han fortjener en seriøs dumme flad, fuck en retard skal man lede længe efter!

• #16   14. maj 2012 Ja, jeg forstår det nu heller ikke.. Det giver absolut ingen mening, da der vel ingen fidus er i det, for ham.. Andet end han har en "sjov" historie og fortælle gutterne.. Jeg var lidt småtosset!

• #17   14. maj 2012 Ja han får da intet ud af det ud over at fortæller det til hans venner, som sikkert også synes det er latterligt. Forstår squ godt du var tosset!

• #18   14. maj 2012 Dejligt med lidt medfølelse! - Jeg havde egentligt helt glemt det, indtil jeg læste det indlæg her.. Jeg forstår ikke andre mennesker, som kan finde på at gøre sådanne ting..

• #19   14. maj 2012 læg den hater neeeed!

• #20   14. maj 2012 Åhh nej, old memories der kommer tilbage til en, hader det bare, haha.. Nej fatter det heller ik, det er jo ikke engang sjovt, i så fald, har han da nok jordens dårligste humor!

Kommentér på:
kæft en id**t!

Annonce