{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.947 visninger | Oprettet:

europark parkeringsbøde? hjælp {{forumTopicSubject}}

har fået et brev fra dem med en bøde på 590kr for manglede p skive plus rykkergebyr på 100kr. det er det første brev jeg for fra dem og ingen seddel eller noget i ruden? kan så heller ikke huske om jeg har været der den dag for har normalt ikke fri på det tidspungt,, men hvad gør jeg??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  europark parkeringsbøde? hjælp
  • #1   16. maj 2012 beder dem om bevis for deres påstand om bøden i form af billeddokumentation - samt fortæller dem at du hverken har fået nogen seddel i ruden, eller nogen regning med posten, førend der kom en rykker - for de må ikke sende en rykker på noget som de ikke har sendt en regning på først.

• #2   16. maj 2012 Det er ikke en bøde........det er en afgift.
    det er kun politiet der kan udskrive bøder

• #3   16. maj 2012 Ring til dem - de snyder folk...
    Kender flere der har fået bøder og ikke været på det sted, og deres undskyldning er deres billede er gået tabt og de ikke kan bevise det, så det bliver slettet.

• #4   16. maj 2012 De skal dokumentere de har udskrevet en lille gul seddel.

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #5   16. maj 2012 ring og brok dig over rykkeren

så sender de dig en ny bøde

så ringer du og siger, det kan du ikke huske, du vil gerne se deres billeder af vognen på pågældende sted

så sender de et nyt brev med billeder

så kan du altid derfra tage stilling til resten, så har du brugt max muligt af deres resourcer og tid, og de VED godt de ikke må sende rykkeren, og de indrømmer det også gerne smiley

min bøde måtte de glemme, deres billde viste tydeligt der var buldermørkt, men foto tiden sagde 16.01 så deres ur måtte jo være gået i stykker, og min bøde blev annuleret

godt med skygge og en extrem dum/dårlig fotograf i p-vagt uniform kan altså også gøre man slipper for bøde smiley

samtidig fik jeg undskyldning fordi de havde snuppet foto af alt inde i vognen, mine højtalere og kabinen osv, intet med bilens farve, regnr eller andet at gøre.
    det måes de nemlig heller ikke, de kan ånbebart senere bruges til videre givning med henblik på tyveri ^^

• #6   16. maj 2012 Snoopy.....

umiddelbart go nok ide, hvis man ik vil betale.

men lad værr med at brokke dig når priserne på bød.... afgiften stiger,
    de skal jo holde deres penge hjemme, så jo flere der gør som dig, jo hurtigere vil priserne stige.

• #7   16. maj 2012 Det er STADIG ikke en bøde! Kun Politiet kan udskrive bøder, alt andet er afgifter.

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
    #8   16. maj 2012 Utroligt folk ikke har bedre at give sig til en at rette ordet bøde til afgift. I ved jo udemærket hvad han mener.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #10   16. maj 2012 Betal ! ALT andet er spild af tid og vil kun fremskynde mavesåret.

//Brian

Kommentér på:
europark parkeringsbøde? hjælp

Annonce