2.947 visninger
|
Oprettet:
europark parkeringsbøde? hjælp {{forumTopicSubject}}
har fået et brev fra dem med en bøde på 590kr for manglede p skive plus rykkergebyr på 100kr. det er det første brev jeg for fra dem og ingen seddel eller noget i ruden? kan så heller ikke huske om jeg har været der den dag for har normalt ikke fri på det tidspungt,, men hvad gør jeg??
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 111 Svar: 2.330
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 536
det er kun politiet der kan udskrive bøder
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 37 Svar: 235
Kender flere der har fået bøder og ikke været på det sted, og deres undskyldning er deres billede er gået tabt og de ikke kan bevise det, så det bliver slettet.
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 38 Svar: 80
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
så sender de dig en ny bøde
så ringer du og siger, det kan du ikke huske, du vil gerne se deres billeder af vognen på pågældende sted
så sender de et nyt brev med billeder
så kan du altid derfra tage stilling til resten, så har du brugt max muligt af deres resourcer og tid, og de VED godt de ikke må sende rykkeren, og de indrømmer det også gerne
min bøde måtte de glemme, deres billde viste tydeligt der var buldermørkt, men foto tiden sagde 16.01 så deres ur måtte jo være gået i stykker, og min bøde blev annuleret
godt med skygge og en extrem dum/dårlig fotograf i p-vagt uniform kan altså også gøre man slipper for bøde
samtidig fik jeg undskyldning fordi de havde snuppet foto af alt inde i vognen, mine højtalere og kabinen osv, intet med bilens farve, regnr eller andet at gøre.
det måes de nemlig heller ikke, de kan ånbebart senere bruges til videre givning med henblik på tyveri ^^
sep 2005
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 23 Svar: 1.305
umiddelbart go nok ide, hvis man ik vil betale.
men lad værr med at brokke dig når priserne på bød.... afgiften stiger,
de skal jo holde deres penge hjemme, så jo flere der gør som dig, jo hurtigere vil priserne stige.
jan 2009
Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 152 Svar: 3.175
sep 2008
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
//Brian
europark parkeringsbøde? hjælp