{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi hjælp
  • #1   16. maj 2012 Rust i frontskærme og paneler af hva jeg ved. Du kan købe min smiley

  • #2   16. maj 2012 Årgang?
    Motor?
    Km?
    Tunet eller N/A?
    Brian gejlet?

    Det er meget forskelligt på de forskellige modeller, så alt efter stand osv. Så kig efter rust, skrammer som kunne give anledning til rust og bare generel misvedligeholdelse.
    Jeg mindes ikke at der specifikt er et sted på karossen som ruster mere end andre steder (selvfølgelig der hvor sten, salt og vand bliver sprøjtet op, er der større chance for rust)
    Lyt efter motor/gearkasse osv.

    1,8 t motoren havde en årrække, hvor sien i oliepumpen stoppede, så olietrykket forsvandt, så hør om oliepumpen eventuelt er blevet skiftet (hvis det er sådan en motor du kigger på)

    Jeg er til daglig lærling hos Audi i Århus, så det er ikke bare noget jeg finder på, men vil ikke sige at jeg har 100% ret i mine udtalelser smiley

    //Mikkel


  • #3   16. maj 2012 Kjeldsen .
    okay og nej tak vil hav en nyere model

    # Baumbach! #
    det er en Audi A4 2,0 TDi 140 S-line 4d som har gået 123,000 er 2007 den har 2 zone klima, alarm, fjernb. c.lås, fartpilot, kørecomputer, infocenter, startspærre, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, 4x el-ruder, el-spejle m/varme, cd/radio, airbag, service ok, s-line, armlæn, læderindtræk, 6 gear, køl i handskerum,

    og nej den er ikke tunet og der er ikke Brian gejl på den


Kommentér på:
Audi hjælp

Annonce