{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

FUSK {{forumTopicSubject}}

Hej Alle herinde på BG

Nu har jeg været herinde på sitet i nogle år efterhånden, og jeg har aldrig oplevet at blive snydt ved køb af noget herinde... Men en gang skal jo være den første, og det er så sket denne gang...

Jeg ved ikke om der er lavet en "debat" om dette før, men jeg kunne da egentlig godt tænkt mig at vide om der er andre der har oplevet det, og evt hvem man skal holde sig fra herinde, så man ikke brænder nallerne igen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUSK
  • Mikkel K
    Mikkel K Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54
    #1   18. maj 2012 ja har også prøvet det et par gange at blive snydt..desværre..

• #2   18. maj 2012 Er også blevet snydt, og self. anmeldt ham her på sidden og til politiet, men har intet fået ud af det...

• #3   18. maj 2012 forstår bare ikke hvorfor BG ikke gør noget ved det... evt at man skal cpr godkendes, lidt ligesom de har på dba's hjemmeside...

• #4   18. maj 2012 er sgu også blevet snydt engang af en herindefra, det viste sig at vi var en 4-5 stykker han havde taget røven på...

• #5   18. maj 2012 Der er vist mange der får brændt nallerne når de handler online.

Netop derfor har jeg intet imod at oplyse både navn, adresse, tlf og andet som en evt køber måtte spørge om, de må også gerne ringe så de kan høre min stemme.

Men selv har jeg det lidt sådan, at hvis jeg skal købe noget, så vil jeg se det og så kører jeg ud og ser/køber det, Har nemlig prøvet at køre fra esbjerg til ebeltoft en vinternat i sne og blæst for at komme op og se en "ok" bil som viste sig at være halv smadret hvorefter vi vendte snuden om og hørte hjem igen,.

Omvendt så har jeg prøvet at sælge en radio hvor jeg tydeligt skriver at ledninger til forstærker/aux kan købes seperat på nettet - sælger så radioen til en og da han modtager den ringer han og spørger hvor kablerne var - her er det hans egen skyld da han ikke har læst annoncen godt nok igennem - ikke min fejl = ingen returret.

Har selv solgt flere ting både her og på G & G - hver gang med positivt udslag, da jeg ikke skriver urigtige oplysninger om mine ting.

• #6   18. maj 2012 Synes de burde lave det sådan at man skal cpr-godkendes for at kunne oprette en VIP profil og oprette markedannoncer

• #7   18. maj 2012 S. T
    Hvordan er du blevet snydt ?

• #8   18. maj 2012 Jeg har overført pengene til en konto, hvor jeg efterfølgende får at vide at det er blevet sendt... Der går 12 dage og stadig ingen pakke til mig... Vedkommende har sagt det er sendt... Men kan jo tydeligt se det er det ikke...
    Jeg får intet tlf nr eller adresse eller noget, hvilket måske også er min egen fejl. Men jeg finder jo så frem til vedkommende alligevel, via nettet. Og har så fået at vide igen at det er sendt.. Så nu må jeg jo vente og se, og hvis ikke så ryger politiet på sagen

• #9   18. maj 2012 De burde oprette en ny side "FuskGalleri" så ka alle fuskerne handle der smiley

• #10   18. maj 2012 Jeg er aldrig blevet snydt på den måde, og det er fordi at jeg kun køber ved personligt fremmøde. Super simpelt.

• #11   18. maj 2012 Jeg er aldrig blevet snydt på den måde, og det er fordi at jeg kun køber ved personligt fremmøde. Super simpelt.

• #12   18. maj 2012 Jeg er aldrig blevet snydt på den måde, og det er fordi at jeg kun køber ved personligt fremmøde. Super simpelt.

• #13   18. maj 2012 jeg er heller aldrig blevet snydt, indtil nu. Men jeg ligger ikke og kører til jylland fra kbh pga en del til bilen.. Kan godt forstå man gør det ved bilkøb... Men det burde bare ikke skulle være sådan, at man ikke kan føle sig tryg ved at handle herinde, fordi man hele tiden åbenbart skal have "mistanke" til alle, fordi der er nogle som ødelægger det...

• #14   18. maj 2012 Jeg er aldrig blevet snydt på den måde, og det er fordi at jeg kun køber ved personligt fremmøde. Super simpelt.

• #15   18. maj 2012
    Jeg har 7-9-13 ikke mødt fusker røve her inde... Udover dem der spoler deres km tæller tilbage smiley hehe...

Alle dem jeg har købt har udleveret telefon nummer og post papire... så jeg er i det hele taget super tilfreds, men self findes der tumper på BG...

Forhørte mig på en bil fornylig... Og den stod jo lækkert med læderkabine, fin motor, masser udstyr og ny serviceret...
    fortalte ham jeg godt ville giv prisen... Men den sku til syn først... Hørte ikke mere fra ham, men han ku godt svare alle andre i hans annonce... Lusket smiley

• #16   18. maj 2012 Sorry mit internet fucker totalt op...
    Tror sku jeg er blevet snydt med det smiley

• #17   18. maj 2012 hehe... du får da sendt budskabet igennem smiley

• #18   18. maj 2012 jaa der er mange der fusker her inde er selv blevet snydt desværre

• #19   18. maj 2012 det var også det han sagde til mig... Jeg sender når pengene er gået ind, jeg er nemlig selv blevet snydt...

Kommentér på:
FUSK

Annonce