{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gearkasse problemer
  • #1   24. maj 2012 Altså den kan godt gå i D, men bruger kun 1 gear

• #3   24. maj 2012 Har brugt den gamle motorstyring, altså den som sad til den gamle motor som er født med automatgearkassen

• #4   24. maj 2012 1. Er der signal til gearkassen mht. gasspjældsposition?? (throttle position sensor) Det er nok det mest nærliggende når den har været adskilt fra moteren. Nu ved jeg ikke om det er kabel eller elektrisk på sådan en fyr. Hvis kabel er det måske ikke justeret ordenlig op, og hvis den er elektrisk er pot.meteret måske dødt på den nye kværn.

2. Din skifte solonid er futtet af i gearkassen (træls)

3. Den mangler hastighedssignal fra udgangsakslen på gearkassen (som regel en eller to sensorer)

4. Den tror den stadig står i N - (elektrisk)

5. motorstyring

6. Skifteventil (i gearkassen)

Det er hvad der er mest tænkeligt. Og i den rækkefølge jeg ville lede i - god jagt

smiley

• #5   24. maj 2012 Og jeg siger ihvertfald tak for hjælpen indtil videre Thomas, nu er der lidt mere at gå ud fra smiley ..

• #6   25. maj 2012 Kommmer donor-moteren fra en bil med eller uden automatgearkasse???

Hvis den kommer fra en uden, så er det næsten 100% sikkert motorens gasspjældssignal der mangler.

• #7   26. maj 2012 Automat kassen er sat på en kværn som var født med manuel kasse.
    Men hvordan finder jeg ud af om det er signalet fra gasspjældet som ikk fungere? smiley

Kommentér på:
Gearkasse problemer

Annonce