{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt Mercedes C220 CDI - tør jeg
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #1   25. maj 2012 Svært at sige uden at kende bilens stand. Men km-tallet i sig selv ville ikke skræmme mig alene.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #2   25. maj 2012 Mercedes er kendt for at kunne klare RIGTIG mange km med deres diesel motore! smiley
    Den der er nærmest kun lige tilkørt, og hvis den har overholdt service osv, så skal du ik lade dig skræmme af km.. Så er det nærmere resten af bilen du skal beskrive eller linke til..

• #3   25. maj 2012 Aktså jeg kender folk der har haft MBer der har køre mere end dobb så langt uden problemer, tror nærmere det du skal holde godt øje med på bilen er om der er rust eller begyndene rust nogen stede da mercedes i de senere år har haft problemer med at deres biler ruster især i døre hjelm og bagklap

• #4   25. maj 2012 Jesper S

selvfølgelig er det et risikofyldt køb, det er en bil hvis du køre galt går de nemt i stykker og er dyre at lave ? smiley

• AZA /
    AZA / Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 38
    #5   25. maj 2012 Super fin vogn med dejlig comfort ved alle hastigheder. km er intet problem, de gamles ramte næsten 800.000 før de ik gad den mere.

den største minus ved den bil er pladsen indvendig smiley

• #6   25. maj 2012 Min første diesel Mercedes havde kørt 866000km.
    Har efterhånden haft en del, men kig på bilens stand, så kan du se hvordan den er behandlet.

Min nuværende har kørt 527000km og kører fint.

• Allan H
    Allan H Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 214
    #7   25. maj 2012 det er ikke motoren som skulle skræmme .. men kig i skærmene og ligende efter evt rust

• #8   25. maj 2012 310.000 km, det er da ikke meget for en Mercedes. Min runder snart 600.000. Kører super fint. ( 300 Turbo Diesel ) 1998

Som de andre siger, skal du være mest opmærksom på evt rust.

Her kikker du:

* skærme
    * motorklap ( rundt om kølergrill og luftribber )
    * døre ( bunden )
    * paneler

Check om den skifter problemfrit i gearkassen, når den er kold. Det er oftest for lav oliestand på gearkassen. Det er svært at chekke, for en olie pind til gearkassen er ekstra udstyr!!

Reservedelene er ikke specielt dyre, ca samme pris som til Vecra B / C. Bremser osv. Stødæmpere heller ikke slemme

• #9   25. maj 2012 Nu er 300 turbo diesel nok også den bedste motor de nogensinde har lavet. Men 220 cdi kan satme også kører mange km

• #10   27. maj 2012 Mange tak for at I tog jer tid til at dele jeres erfaringer smiley ... jeg vil være obs på rust i skærme, motorklap, døre, paneler mv. Fortsat god pinse ...

Kommentér på:
Brugt Mercedes C220 CDI - tør jeg

Annonce