{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.491 visninger | Oprettet:

Peugeot 407 1.6 HDi - problem {{forumTopicSubject}}

Hej kære brugere på Bilgalleri.dk

For to måneder siden købte min kæreste og jeg en Peugeot 407 1.6 HDi SW fra 2005, (kørt 189.000km) da vi fik vores første barn smiley

Humøret var i top og alle var lykkelige i den lille nye familie - men sådan skulle det ikke blive ved med at være. Vores kære nye bil begyndte at opføre sig mærkeligt. Den har siden sidste tirsdag blevet hentet af dansk autohjælp 3 gange - altså 3 gange på 6 dage.

Vi har fået skiftet en turboføler og et par andre følere, men problemet kommer typisk igen efter 1-2 dage. Pludselig er det som om, at bilen ikke rigtig vil "tage ved" under kørslen, altså give gas, og efter 30sekunder går bilen ud og vil ikke starte igen (måske startspærren?).
Den har alle 3 gange gået ud efter 5-10minutters kørsel, altså korte ture.

Vores mekaniker smed den på en "tester", men den melder ingen fejl.
Bilen kan typisk starte igen efter 1,5-4 timer, men problemet er der stadig. Er der nogen som har nogen form for idé om hvad problemet kan være? - Lige nu er bilen på vej til Peugeot i Fausing på et lad med dansk autohjælp.

For 1½ år siden fik bilen skiftet turbo, turbolader, svinghjul og en del andet. Jeg kører hver dag fra Randers til Fredericia, så den har primært fået lange ture.

Hjælp!
Hilsen Jonas og Lea.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 407 1.6 HDi - problem
Kommentér på:
Peugeot 407 1.6 HDi - problem

Annonce