{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

BMW køb z3,e-46 cab {{forumTopicSubject}}

hey Bilgalleri.

Nu vil jeg have en cabrioletbil igen.
Denne gang lidt svært ved bestemme mig da jeg både har renoveret hus, og investeret i firma er økonomien begrænset kraftigt til hobbybrug.

Mangæer råd vedr om evt spare penge ved import? og fordele og ulemper ved de 2 nævnte biler..

Hvis ik det blev et af de 2 har jeg calibra cabrio i tankerne.
Jeg har firmabil køre i,det skal ikke være ny eller meget dyrt cabrio da den skal bruges fritid samt weekend hele .

Kom med nogle brugbare forslag ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW køb z3,e-46 cab
  • #1   3. jun 2012 hvor gammel er du og hvad er prisklassen ?

• #2   3. jun 2012 min alder er jo irrelevant mht valg af bil hehe.--

men har ikke sat maxgrænse 100 000 var i tankerne men det kan ligeså nemt blive 50 hvis det var en calibra og godt køb, men for den rette z3 kan jeg også hæve beløbet med 20-40 000 men heller ikke mere end det.

så det er ret svært alligevel, det skal være sådan en bil der står fast i sne og tåler køre i sne, ikke sådan uafbrudt men som sagt frityid og weekend..og en der er rimelig stabil, forventer beholde 3-5 år til der er råd til noget bedre;)

• #3   3. jun 2012 med hensyn til de to du har kig på skal du jo gøre op med dig selv om du skal kunne være 2 eller 5 i bilen ?
    er det noget du selv kan skrue i ?
    er det noget du skal køre i til dagligt ?
    er det en nr 2 bil ?
    skal det være en frisk bil eller en bil med stil ?
    skal det være en bil der holder prisen ?

• #4   3. jun 2012 Både Z3 og E46 Cab er hverdagsduelige biler.
    Kender en der kører Z3 cabriolet sommer og vinter uden problemer...

E46 er en smule mere praktisk, pga. bagsæderne.

• #5   3. jun 2012 mht skrue og style..så nej..
    Har simplethen ikke tiden, men vil gerne have en FLOT bil, har nyrenoveret hus flot garage, lige nu kun firmabil ingen privatbil, men vil gerne have en som sagt der kan tåle blive brugt vinter da økonomien siger kun en privatbil;/
    og grunden til cabrio er jeg kører udland også til varme steder - gange årligt..
    og kører ofte motorvej,derfor bmw;)

Mht holde prisen, jo billigere man får jo mindre taber man, men forventer ikke at have råd til dyre bil kommende år, men hvis jeg nu køber en bil udne låne penge nu, så har man jo et par år til hver måned spare op til kommende, samt om nogle år har man så gamle bil at give i bytte..derfor lidt større chancer for at bedre bil;)

• #6   3. jun 2012 Jeg ville helt klart vælge en E46 cab. Jeg synes at man sider underligt højt i en Z3.
    Men din ide med en calibra cab er ikke helt dum. Dem er der ikke mange af. smiley

• #7   3. jun 2012 raf

nemlig, men det er desværre også et problem finde en god calibra når der ikke er mange af dem;)

• #8   3. jun 2012 jeg ville vælge en audi 80 cabrio, fed klassiker som stadig holder design mæssigt, bare min mening og de er til at få til en ordentlig penge efterhånden.

• #9   3. jun 2012 hvis det skulle være et valg mellem de to du har nævnt ville jeg tage z3 den holder prisen bedre end 46ern men da det kun er en 2 personers er det et problem en gang i mellen så en 46 vil nok være mere praktisk

men der er jo også noget mercedes sl 300 specielt hvis du køre meget langt de holder prisen rimeligt og er brøle stærke
    og så viser du stil :O)

du kunne jo også vælge noget rigtig drengerøv bil som kan reg som veteran bil og kun er steget i pris siden de kom frem så har du også råd til at købe en ældre bil at køre i når det er dårlig vejr

http://www.youtube.com/watch?v=uRbHNp44Xjc&feature=related

men dit udvalg vil altid være større hvis du henter en i tyskland og du kan få en i bedre stand og typisk lidt billigere hvis man selv gider at rode i afgiften

• #10   3. jun 2012 thomas..har haft sådan en, og synes bestemt det er fed bil stadig, men de er for gamle og slidt desværre, og folk forlanger singsyg høje priser som bilerne ikke er værd.

• #11   3. jun 2012 hvis man ikke boede i DK så er det fed bobbel smiley men vi har jo regn her 11 måneder om året;)

veteraner er fede men det bliver om 3-5 år en sportsbil ny og en veteran til bykørsel har altid været tanken..
    men veteran til helårsbrug er no go..kører jo udland osv;)

• #12   3. jun 2012 lige netop en buggy er slet ikke til at slide op jeg har en ombygget bobbel jeg selv har kørt rundt i til hverdag den har jeg sku haft meget skæg med
    se event billede nr 6 i min profil den er monteret med en porsche 6 cyl 911 motor :O)

en veteran med kasko x en ældre bil uden kasko er ca samme pris som en bmw 6 cyl cab med kasko måske billigere :O)
    man kan også vælge en veteran amerikaner cab så kan man tjene de 3-4000kr den koster om året i vægtafgift og forsikring ved at køre 2-3 gange brudekørsel :O)

• #13   3. jun 2012 hmm kan du have ret i, dog kan det blive svært at finde en z3/e46 cab til 100 klik, der for du nok mere en e36 til de penge

Kommentér på:
BMW køb z3,e-46 cab

Annonce