{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

toyota vs bmw {{forumTopicSubject}}

hey bilgalleri.dk har brug for lidt hjælp nu. jeg har kikket på en bmw e6 320 6 benet jeg godt ville ha finger i og persone ville byt med min toyota det er en forhandler og bmw skal syndes nu. men der er lavet bramser os på den. .
men hva syndes i jeg skal
km bmw 230,358
km i toyota 318,435
hva syndes i jeg skal gøre skal bruges som til og fra arbejde

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  toyota vs bmw
  • #1   9. jun 2012 stoler du på din toyota? ville du stole på bmw´en?

• #2   9. jun 2012 toyota drille lidt nogle gang om morgen bmw starte bare første gang har stået stille i 14 dage min efter 3 dage kan ingen ting.

• #3   9. jun 2012 Hvis en forhandler vil bytte er det ikke dig der gør en god handel , men i sidste ende er det jo dig der skal tage en beslutning.
    Mit råd til dig tag en god ven med og hør på ham , man kigge sig blind når man er vild med en bil og overser tit fejl og mangler .
    Vh Palle

• #4   9. jun 2012 Team: du skal bare huske hvad bmw kan indebære af fejl før den kan Synes: Bøsninger - stabilisatore arme - bagbro bøsninger - Rust i bagerummet - bære arme - tårne - Abc Fejl - motor ophæng - Rust i Bunden af bilen - Bremse slangerne - bagtøjet - bagtøjs lejer . Regn ud på hvad din Toyota kommer til at koste i rep fordi Bmw er ikke for sjovt vis de føst er i stykker eller er råden.. koster knapper få lavet mester =)

• #5   9. jun 2012 bmw er billige at lave service på men der kan være meget galt. ved ikke hvorfor men det virker som om at nå de runder 200.000km stopper folk med service af deres bmw... og elfejl og lignene er øv at lave + mange har fusket med motor og km tallet... har selv overvejet en E36 men 9 ud af 10 har ikke org motor i mere... og gider ikke købe en 316i med en 328i motor. ud over det er det ok biler at køe i og de er dejligt støjsvage...

• #6   9. jun 2012 hvis det er din carina og bimmeren ellers er pæn, kan jeg slet ikk forstå du er i tvivl! smiley men ville dog få ham til at syne den først.. det er der nok en grund til han ikke har fået gjort!!

• #7   9. jun 2012 ja bare væk med den tojapan

• #8   9. jun 2012 spørg ham hvad han skal have for at syne den

Kommentér på:
toyota vs bmw

Annonce