{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Vurdering af mulig salgspris - Mazda 323S {{forumTopicSubject}}

Hej.
Situationen er den, at jeg købte min morfars MazdMazdMazda 323S fra '97 for x-antal kroner. Den har på nuværende tidspunkt kun kørt 50.xxx kilometer, og fejler ingenting motormæssigt. Dog så har de Mazda'er nogle børnesygdomme, hvor rust er én af dem. Så jeg står i den situation, at jeg gerne vil have lavet det rust der er på den. List småting ved venstre fordør indvendigt, bagklap, bag-nummerplade, og så er der lidt mere ved begge hjulkasser bagtil samt ved venstre fordør udvendigt. Derudover så er der en lille og en lidt større bule som skal rettes ud. En reperation der løber op i 15.000-25.000kr. Pengene er intet problem, men jeg vil rigtig gerne vide hvad bilen er værd med skaderne, og om det overhovedet kan betale sig at få det lavet og så køre i bilen til den ikke kan mere.

Bilen er synet i '11 uden anmærkninger samt fået nye bagstøddæmpere bagtil, samt rustbehandling. Der er intet galt med bilen mekanisk, kun kosmetisk.

Hvad ville I mener en bil i den kaliber kan indbringe på det private brugtmarked, og/eller hos en bilhandler?
Er der andet I vil vide til fastsættelse af pris så skriv endelig!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af mulig salgspris - Mazda 323S
Kommentér på:
Vurdering af mulig salgspris - Mazda 323S

Annonce