{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Toyota Carina!! {{forumTopicSubject}}

Nu må jeg fandme lige høre jeres mening!! smiley Jeg står og kan få fat i en Carina til 3000 kr. uden plader, så vidt jeg har fået at vide indtil videre, er det eneste der skal laves på den, noget med styretøjet, og soltaget i den, ellers sku den være uden problemer at få igennem syn, når jeg engang er færdig med at blive udlært, og det er om et halvt års tid smiley Jeg synes det er den perfekte mulighed, og røvbilligt, men er det et no go eller ej?? smiley Har jeg glemt noget er det tilladt at spørge pænt, eller kommentere smiley Men der står ingen steder skrevet at i skal brokke jer eller skælde ud på mig eller andre! Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota Carina!!
  • #1   10. jun 2012 En Carina hvad? Der er jo mange modeller.

Under alle omstændigheder skal bilen gennemgåes. Fejler den ikke noget særligt, og den ellers ser fin ud, så bare køb. Men den skal ikke fejle ret meget før det bedre kan betale sig at købe en der er synet.

• #2   10. jun 2012 købte da min carina e for 2500 kr, dejlig bil og meget mere kørekomfort end i en sur gammel udkneppet golf 2 hvor hele instrumentering ryster når man skal bakke smiley

• #3   10. jun 2012 toyota er sq et ok mærke. hvis din plan er at lade den stå så giv den en gang undervognsbehandling dog. tjek selv for fejl og mangler inden du køber den. tjek rust for rust. især i tårnene. og tjek lige bremserne. typiske problemerr (bremser fordi folk køber det billige til toyota. ved ikke hvorfor. men min oplevelse)

• #4   10. jun 2012 Nu er styretøjet jo et vidt begreb, hedder det ny tandstang og rust ved soltaget, er det hurtigere langt billigere og nemmere at finde en nysynet. De koster jo heller ingen ting.

• #5   10. jun 2012 super bil... de lider ar rust i bunden af dørende pga en sealing der er lagt forkert. og skærmkanter. køre somrelt super godt. 4a-fe motoren har lidt problemer med olietyve der gå. så 0,5liter olie på 1000km. er ikke unormalt...
    det kand være tandstang eller retstamme der er defekt ( set før) mener huggeren tager 1500-2500 for en tandstang og 1000 for en ratstamme

er super glad for min. men den bliver skiftet inden måneder. efter 2 år skal der sku noget nyt til

• #6   10. jun 2012 anti bil total uden sjæl..

• #7   10. jun 2012 mener det var en 1,6 1994 smiley Den er uden rust, jeg har selv kigget på den! smiley Jeg skal hverken style den, eller noget andet! Den skal kunne gå igennem syn, og så skal der nok også ligges lidt anlæg i den, lige inden den måske sku på plader, men jeg har ikke kunne finde andre fejl, og har ikke fundet andet at vide! smiley såå smiley Jeg synes det var en vildt god mulighed, hvis jeg har pengene her om 14 dage, 3 uger smiley

• #8   10. jun 2012 men er vildt lækkert lige at høre lidt input fra jer a, og høre hvad jeg skal kigge efter! smiley jeg er ikke lige selv så skide god til den model, så det er rart! smiley Hvor nemt er det så at skifte de forskellige dele i styresystemet? smiley Den kommer desuden til at stå ude på en gård, udenfor, imens jeg laver på den, hos min bedste venindes mor! smiley såå smiley hvad koster sådan en undervognsbehandling, og er det nødvendigt, når ikke jeg har ku finde noget rust? smiley

• #9   10. jun 2012 Hvis du ikke selv har forstand på det, så få en fagmand til at gå den igennem - på en lift. Igen- skal der laves ret meget ved den, vil det være billigere for dig at købe en der er synet.

• #10   10. jun 2012
    Biler i den prisklasse kan fejle ALT, langsgående bremserør/brændstofslanger, utæt benzintank, toppakning, gearene kan drille, oliespild, hvis den har stået stille længe nye skiver/klodser måske kalibre, så begynder pengene satme hurtigt at få ben og gå på.. Har lige solgt en 100% fejlfri Carina E nysynet 98er med A/C for 12.000kr, så du skal kigge dig godt for...

• #11   10. jun 2012 HUSTLER H
    der jeg uenig... men har også haft en i knap 2 år...
    langt mere sjæl end passat 35i og golf 3

• #12   10. jun 2012 det er altså en Carina E du skal se på.. starter stelnummeret med SB er den engelsk.. JT er fra Japan.. Den sidste er at foretrække.. men hvad, til 3000 er det sgu billigt og de kører som regel godt.. jeg var rigtig glad for min 2'er selvom den var en gammel hund..

• #13   10. jun 2012 Sådan en carina E er skide stabil, MEN mht. syn, lad dig ikke snyde. Tjek for tæring, i døre, skærme og tårne samt for ratstammen og tandstangen. begge svage dele i den.

De koster ikke en skid, så find en nysynet i stedet. det der med at folk siger "den burde rulle lige igennem syn" er altid fordi der ligger noget råddent et sted der er svært at se.

• #14   10. jun 2012 præcist Carsten! smiley Jeg kender godt typen! smiley Jeg ved også godt jeg lige skal have kigget den igennem en ekstra gang eller to.. og er den noget lort, så er det ikke værre end at jeg forhåbentlig kan smide den til huggeren og tjene en lille tusse på den måske jo! smiley Men synes nu den var tilbuddet værd! smiley

Kommentér på:
Toyota Carina!!

Annonce