2.553 visninger
|
Oprettet:
Peugeot Boxer Turbo Dissel - Motor trækker dårligt {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg køre som chauffør og køre i en Peugeot Boxer 2,5 Turbo Dissel med en alukasse på samt lift, men den trækker bare overhovedet ikke skal køre den helt ud i alle gearene og den kan kun køre max 85km/t i 5gear, hvis jeg så smider den i 4gear og køre med lidt over 4000 omdrejninger kan jeg med nød og næppe få den op på 100km/t men det kan jo ikke passe at sådan en bil ikke kan køre hurtigere end 85km/t i 5 gear???
Nogle her der kan hjælpe eller har oplevet sådan et problem før med sådan en Peugeot Boxer Turbo Dissel?
Høre meget gerne fra jer...
På forhånd tak
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 5 Emner: 45 Svar: 521
maj 2009
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 2.280
Jeg.havde.citroens . Har oplevet det samme. Turboen døde ofte. Og noget ala antipolution gik på den. Den ene var på værksted 3 gange med det. Blev lavet og gik i stykker efter noget tid igen...
Det er bare en lorte motor.. Sælg den før mere sker. Vi havde ikke andet end problemer med dem. Vi havde 6 i firmaet
jan 2009
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 90 Svar: 126
Motorlampen lyser ikke, den starter fint og lyder også ok i tomgang men kan det være Turboen der er gået på den eller hva?
Vil sgu være glad hvis bare den kunne komme op på¨de 120 - 130km/t på motorvejen.
maj 2009
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 2.280
Men tror Turboen er gået. Vores havde ca kørt 40000 km. Også ja.. Kun ned af bakke.. Med alt..
Jeg kørte i en anden i efteråret. Der kom den dejligste sorte sky ud og ingen træk. Og ingen lampe lyste.. Men har oplevet det i 3 af dem jeg har kørt i .. Også pludselig på motorvejen . Kørte det jeg måtte og ville overhælde. Tværtimod sank hastigheden. Ind og slukke og starte igen.
Men ny turbo til dig . Forbi en tester
Peugeot Boxer Turbo Dissel - Motor trækker dårligt