{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.054 visninger | Oprettet:

problemer med styretøj {{forumTopicSubject}}

Efter en tur i Næstved med konen på børne-fri tur, blev vi, på vej hjem, nød til at køre ud i rabatten med ca 90km/t, da en modkørende havde fejlvurderet hvor meget plads han havde til at overhale en lastbil.. det endte med at jeg måtte trække hårdt til højre og smide bilen ud i rabatten og bringe den til et stop der. Det gik nu meget fint, ingen kom til skade, og jeg troede at jeg slap med skrækken, da jeg ikke rigtig kunne se nogen skader, kosmetisk, eller i undervognen. bortset fra at undervognen lignede en omvendt græsplæne. Bilen der lavede den hasarderede overhaling standsede ikke, og fik derfor ikke en modpart til eventuelle skader.

Siden den dag er bilen begyndt at trække kraftigt til højre under acceleration og bremsning, plus den krænger kraftigt ved de mindste ujævnheder i vejen. men den trækker ikke skævt ved normal ligeud kørsel.
der er ikke nogen støj fra styretøjet, så tænkte at det måske var en bærearmsbøsning der var skredet i svinget ( eller rabatten ).

går nu med overvejelserne om det skal meldes som en forsikringsskade, eller om det er noget man kan klare selv.. ( har selvrisiko på 3500kr ).

nogen bud?
smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med styretøj
Kommentér på:
problemer med styretøj

Annonce