{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.594 visninger | Oprettet:

Legal Streetrace {{forumTopicSubject}}

Hej alle bilentusiaster.

Som man ved er vi en forening som afholder 3 race om året ca. på Holeby Flyveplads på Lolland.
Da foreningen har fået nye kræfter som ønsker at gøre det endnu bedre for jer, så ønskes der at høre Ris og Ros. Evt. ideer til hvad der skal til for at gøre vores race til et endnu bedre. Da vi føler vi har alle faciliteter og muligheder for at gøre det til Danmarks Hyggeligste Race.

Så vær rare at komme med seriøse og gode bud på hvad der er godt, hvad der mangler og hvad som skal gøres bedre.

Der udover vil vi lige påminde jer om at vi afholder race igen den 1 September.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legal Streetrace
  • #1   17. jun 2012 En lille "tavle" så man kan se hvor man er placeret i hver klasse i løbet af dagen, ville være kanon

  • #2   17. jun 2012 I skal infør stige systemet igen.

    Altså en for for finaler. Ligesom de køre til dhb.

    Det gør det hele noget sjovere. I stedet for det er ham med den hurtigste tid i klassen der vinder.


  • #3   17. jun 2012 Super Ide. Helt sikkert en ting som sagtens kan gøres og løses

  • #4   17. jun 2012 Problemet med Stige er bare at folk som kommer og måske bliver slået ud fra starten af, ikke syntes det er særlig sjovt, men det skal helt sikkert tages til overvejelse.

    Folk kunne måske fortælle hvad de har mest lyst til. Om det skal være bedste tid eller om det skal være Stige systemet?!


  • #5   17. jun 2012 Hej

    Jeg var derovre i går og det var super fedt. Der var nogle vilde biler med.

    Jeg synes der mangler lidt mere man kan gå rundt og se på. Som udstillingsbiler og firmaer.

    Jeg synes man skule se om man ikke kunne få nogle flere firmaer til at komme og udstille. Det kan være både udstyr, biler og alt muligt andet.

    Samtidig kunne det også være fedt med et bilmarked. Så folk der havde deres bil til salg kunne udstille den på den første plads man kommer ind på. Hvis der kunne holde et sted mellem 30-100 biler til salg ville der være noget mere at kigge på.

    Evt. også et kræmmermarked kunne trække flere folk til samt holde mere på folk.

    Kort sagt nogle forskellige tiltag der ville trække flere folk til samt holde på folk.

    Ellers et super arrangement.


  • #6   17. jun 2012 det skal da være bedste tider... stige der er kun til seriøse konkurancer... de fleste køre jo ikke for at vinde men for at havde det sjovt og hvor sjovt er det kun at køre 1 gang?

  • #7   17. jun 2012 Jeg ha kommet i holeby i snart 4 år.
    Ha været med næsten alle gangene.
    Grunden til jeg ikke kom i weekenden er jeg syndes det er blevet for kedeligt.
    Der er ingen konkurrense i min klasse.

    Jeg ha vundet 1. Pladsen stortset være gang.
    Men med stige systemet vil det gøre det meget sjovere for alle. Da alt kan ske i finalerne.


  • #8   17. jun 2012 Hvis det bliver stige der køres efter, så tror jeg at mange bliver væk.
    Jeg betaler gladeligt for at få lov til at kører lovligt race, men ikke hvis det medfører at jeg kan blive slået ud hurtigt.


  • #9   17. jun 2012 En lille ide, kunne evt. være at man kører efter bedste tid til kl. 3 og derefter så tager man alle vinderne i de forskellige klasser og sættter dem i en stige?! Bare et forslag for at alle forlov til at kører en masse race og samtidigt giver det lidt spænding, det eneste som er er dog at det kan blive ret så unfair race. Men det ser man måske allerede.

    Tomas K: Det er noteret, overvejer evt. at få flere forskellige bil klubber ned som kunne repræsentere sine biler


  • #10   17. jun 2012 Det jo først til sidst man køre stige.

    F.eks fra 11 til 15 er der fri træning.
    Også de sidst 2 timer er der stige.


  • #11   17. jun 2012 Jeg synes en af de absolut bedste ting ved Ræs i Holeby er, at man netop koncentrere sig om dét, det går ud på. Nemlig 201m Ræs.
    - at pladre hele pladsen til med div. Kræmmermarked og ragelse ville være at ødelægge det hele, det er ikke dét folk tager til "lovligt ræs arrangement" for.

    Ang. Stigekørsel, kunne man jo køre tider hele dagen, og så skifte til at køre "stige" den sidste halve til hele time inden præmiering.


  • #12   17. jun 2012 Det lyder fornuftigt ang. stige kørsel. Helt sikkert noteret og vil tages med til mødet inden næste race

  • #13   17. jun 2012 Kræmmermarkedet i snakker om skal i så fald KUN omhandle bildele

    Det kunne være cool


  • #14   17. jun 2012 Selvfølgelig er det race folk kommer for at se.
    Men hvis du havde været der igår, ville du også have set at der skal trækkes mange flere publikum til.
    Om det så skal være brugtbilsalg, udstillere eller noget andet der skal trække folk til, er fuldstændigt ligemeget, bare der kommer flere mennesker.


  • #15   17. jun 2012 4x4 Turbo. Du har fuldstændigt ret. Så var der alt for lidt mennesker for at det skulle kunne løbe rundt.

    Også derfor vi prøver blande flere af vores publikumer og kører ind fordi vi må ha misset noget.


  • #16   17. jun 2012 Jeg er også kommet i Holeby siden starten, og jeg er bestemt IKKE fortaler for stige system !
    Holeby race giver netop alle muligheden for at køre ligeså meget, og ligeså ofte som de har lyst.
    Stige systemet giver en masse ventetid, da klasse 1. først skal køres færdig, derefter klasse 2 osv.... Dvs at alle de kører der ikke er med i "den stige" der afholdes skal stå og vente lang tid på at det bliver deres tur til at køre, og hvis de så endda bliver slået ud i første race i "deres stige" så er deres race dag slut.

    + Vi har tidligere set at når klasserne skal deles op, med den ventetid der følger med så er mange kørt hjem til den tid, eller de er ikke at finde ved deres biler - med enddu mere ventetid og race med kun èn deltager skal afholdes.

    Så behold det system i har idag !
    Det sikrer at ALLE får kørt alle de race de ønsker, og det hele bliver afholdt i en dejligt uhøjtidligt stemning.

    For mit vedkommende handler Holeby race om at vi alle har en fantastisk mulighed for at give max gas under ordnede forhold - pokaler eller ej !

    / Jesper


  • #17   17. jun 2012 Tak for de flotte ord Jesper E. problemet var bare vi holdte race i weekenden og der kom omkring 30 biler og 350 publikummer.

    men det er taget til efterretning.


  • #18   17. jun 2012 En af grundene til det lave deltager og publikumstal kunne også have noget med vejret at gøre, vi var i hvertfald 4 deltagere og omkring 5 publikummer som blev hjemme bare lige fra min vennekreds, fordi de lovede regn hele dagen.

  • #19   17. jun 2012 Er også helt klar til det system der blir kørt efter nu. Man kommer ned og kører alle de gange som man vil. Mange vil blive væk hvis der måske kun kan køres få gange.
    Det fede ved Holeby er at ALLE kan være med.

    Holeby er race. Ikke et kræmmermarked eller andet. Man kommer for at se race eller køre race.

    Forsæt det gode arbejde:)


  • #20   17. jun 2012 Helt sikkert, vi tror også det har noget at, gøre med det. Desværre. Vi har bare oplevet et stødt ned adgående antal af både publikummer og Kører desværre

  • #21   17. jun 2012 Stige system hjælper ikke på hverken publikum - og HELT SIKKERT ikke på flere kørere.
    Det er selvfølgelig bare min holdning, og jeg kan kun tale for mig selv når jeg siger at genindførsel af stige systemmet vil få mig til at overveje om det er det race jeg normalt rydder kalenderen for at deltage i !
    - Og med den bil jeg har deltaget med har jeg næsten hver gang kæmpet om de to pokaler i klassen - så min holdning stammer ikke fra en frygt om at lige mit race er hurtigt overstået pga stige.

    Igen, drop stigen og behold racet som et race for alle - i den mængde og tempo der passer folk.
    Stigen er kun interresant for de 3-4 hurtigeste i hver klasse der har nået at "kæmpe for - resten kommer jo bare for at give den gas !

    / jesper - Forza Holeby, Viva Legal Streetrace smiley


  • #22   17. jun 2012 Nu kommer jeg der sammen med mitsubishi klubben og jeg kommer næsten også hvergang.

    I år var jeg den eneste i diesel klassen så det var ikke svært, at vinde 1 pladsen.

    Jeg tænker om der over hovedet er muligt at lave 402 M??

    De biler som ligger og køre de sidste mange år er jo ikke gadebiler, det er ombygget biler. Jo der er da folk som mig der kommer i min Std. bil med en let tuning på og vil køre noget race, men største delen er jo nok ombygget biler som også køre til DHB..

    Jeg syntes det er fedt i vælger at spørge til råds for JEG syntes også der mangler noget..

    Der er for simpelt. hvis man kan sige det sådan.

    I kan jo ikke hamle op med DHB og er heler ikke meningen, men da det KUN vare i 1 dag kan det måske være svært at få firmaer og standere op, så hvad med at lave 2 dage hvor der må komme publikum begge dage? Altså giver firmerne med boder en grund til at komme og evt sælge??

    Nu tænker jeg på Astina og car sound.

    Jeg syntes nemlig også der mangler lidt LIV på pladsen.

    Jeg ved godt i ikke kan dele folk op i grupper, for der er ikke biler nok, men det gør det lidt sjovere at køre og så er det som der bliver sagt lidt mere at slås for på banen når man ved sin placering, men syntes bestemt det er den med den hurtigste tid som skal vinde..

    Men hold det i 2 dage og ikke kun 1 dag lav lidt underholdning, for i realiteten så er det jo lidt kedeligt at se de samme biler køre hele tiden en HEL dag, så et afbræk ville være fedt. Dele dagen op i tider så man siger kl. 10 køre forhjuls trukket biler med tryk imod hinanden og når alle har kørt så er det street race igen og lidt senere er det forhjuld trukket uden tryk osv.

    Ja de er nok ikke alt i kan tage med jer, men nu kommer der altså nogle forslag og så kan man plukke ud. De forslag jeg kommer med er forslag jeg selv ville syntes kunne være fede at have med..


    Men overordned så tror jeg 2 dage med race OG publikum, hvor man kan sove om natten og lidt mere liv (boder som har med biler at gøre og musik ( Caresound evt. lidt liv)

    Jeg ser frem til at komme og prøve min færdig bygget bil 1 Sep. og kunne være fedt hvis allerede der var lidt mere liv på det tidspunkt.

    Hvad med Show car? altså den flotteste bil??

    Så kommer der flere biler og flere publikum der er noget at se på når man har set nogle race evt.

    Det kunne måske evt. tænkes at en lille periode af tiden stopper de med at køre race og så er der noget underholdning på banen smiley

    Ja forslag er der skam nok af smiley

    Nu er det bare at vælge ud hvad man kan bruge til noget.

    Jeg ved godt, at 402 m. tager noget af vejen, men der er vej nok man kan være på vil jeg mene. Man må bare køre ind ved indgangen oppe ved indskrivningen og lukke den indgang så den vej kan bruges til overnatning med sin bil..

    Der er sikkert mere man kan gøre, men LIV på pladsen er nok et hit i første omgang og så 2 dage race med publikum, er hvad jeg tror ville hjælpe,

    Men alligevel tak for i vil gøre noget for det, for jeg og klubben nyder hvert år, at komme smiley

    Hilsen

    Tommy



  • #23   17. jun 2012 Det er underligt at folk i DK stadig tror på de vejrudsigter som DMI kommer med. Vejret Fredag var perfekt, og ca 10 minutter efter at sidste bil havde kørt, begyndte det at små dryppe.
    Hele lørdagen var det tørvejr.
    Jeg har et arbejde hvor jeg er meget afhængig af vejret, og skulle jeg rette mig efter DMI, så kom jeg aldrig ud at lave noget som helst.
    Vejrudsigter er ikke hvad de har været efter at Voldborg gik på pension.


  • #24   17. jun 2012 Selvfølgelig kommer man for at køre ræs eller se ræs.

    Men derfor kunne der godt være lidt mere for publikum.

    Jeg kan huske jeg engang så et traktortræk hvor man havde stillet en hoppeborg op for børnene. Det var et stort hit.

    Det var ræs med nitro+el biler på marielyst i går også nede ved gokartbanen. Det var noget DM eller sjællandsmesterskab. Det var da en mulighed at få sådan nogle ned og ræse og vise frem også på et område.


  • #25   17. jun 2012 Og jeg er meget enig i de ting Tommy P kommer med.
    Mere liv på pladsen.


  • #26   17. jun 2012 Der har også tidligere været hoppeborg i Holeby

  • #27   17. jun 2012 syns i skal beholde det system i ha idag.. var nede og køre fredag og selvom der ik var så mange deltager var det stadig sjovt og ligge og kæmpe med sin egen tid, kørte desværre ik lørdag da gearkassen gav op fredag aften:(

  • #28   17. jun 2012 Jesper E; Det er taget til efterretning. en mulighed kunne måske være at afsætte en time hvor man kunne lave en stige via lodtrækning sidst på dagen eller lignende.

    Tommy P: Først og fremmest vil jeg takke jer for jeres altid gode opbakning. Det er super fedt i kommer.

    Du kommer med masse gode ideer som helt sikkert skal komme med på mødet næste gang.
    Det med 402 m. problemet er af vi har en masse biler som når en så høj en hastighed som vi ikke rigtigt kan stå inde for hvad der er sikkert. Da vi må erkende at en masse af de biler som køre race bla. hos os og DHB osv er ''plat'' synet og derfor må vi tage vores forbehold for at gøre det så sikkert som muligt.

    Det med to dages race, er helt sikkert en mulighed. Det kunne være en mulighed måske at have alle kører og ''følge'' sovende på flyvepladsen, det gøre det dig strakt mere omfattende hvis man skulle have udefra publikum sovende på flyvepladsen da vi må tænke på sikkerheden for folks biler osv.

    Vi har før prøvet at have Pladsen flotteste bil, hvor det første gang var en stor succes men gangen efter var et stort flop. desværre men helt sikkert et tiltag om måske skal tages op igen.

    Og vi prøver altid at trække så mange stande og boder ned til pladsen som muligt. Det har dog vist sig at være svære end som så.


  • #29   17. jun 2012 Helt afgjort skal der gøres noget for publikum. Om det så skal være det ene eller det andet er faktisk ligegyldigt. Lidt forslag.

    Udstilling af biler.
    Bilsalg.
    Flere udstillere.
    Stumpemarked.
    Strip / mudderkamp med Pia K mod Helle T smiley
    Bedre reklame for hele arrangementet.

    Afhold det gerne over 2 dage, sådan at udstillere også får noget mere ud af det.

    For kørerne.
    500 kr. for hurtigeste samlet tid.
    Gratis deltagelse for vinderen eller taberen af hver klasse til næste arrangement.
    500 kr til hurtigeste reaktionstid.



  • #30   17. jun 2012 Håber at du når at blive klar til den 1. september Fredrik A.

    Jeg kan forstå der skal være mere og kigge på, F.eks stande og boder ect.

    samtidigt virker det som om folk hellere vil beholde det system som vi allerede har.


  • #31   17. jun 2012 den skulle gerne være klar i næste uge, men regner med at den skal en tur forbi sindal os, så vi må se og den overlever der:)

  • #32   17. jun 2012 4x4 Turbo. Det er taget til efterretning. Det skal helt sikkert med til møde. Tror dog det kan blive en smule svært med Pia K vs. Helle T

    Husk alle sammen vores nye facebook http://www.facebook.com/LegalStreetrace

    Del med jer og ud til alle jeres bil intresseret venner:)


  • #33   17. jun 2012 syntes os i skulle finde ud af noget med noget afkørsel nå der noget der brækker sig ved start. ligesom min gearkasse gjorde jeg blev tvunget til at humpe helt ned i den anden ende af banen og tilbage igen med en bil der stort set ik kunne køre fordi jeg ikke kunne vende ved starten..

  • #34   17. jun 2012 Tænker du på noget som kunne køre dig tilbage til pitten igen?


  • #35   17. jun 2012 nej mere på at man ik skal helt ned i den anden ende, blev sku en smule sur over at jeg ikke kunne få lov at bakke ud eller vende der nede da alle der stød ved starten kunne se den ikke kunne køre og da man spurgte fik man bar et surt nej og fik a vide man godt kunne komme afsted.

  • #36   17. jun 2012 Mener ikke publikum behøver at sove der, men at dagen er åben for publikum og når kl. bliver det i sætter tiden til så lukker pladsen for publikum og pladsen er kun åben for kører med hjælpere uden at alt liv behøver at lukke ned samtidig med publikum..

    Det med 402 meter og sikker hed er klart en ting man skal tage højde for, men tænker, at når de er godkendt der så ja kunne de vel også være det hos jer, men igen så skal der jo være et sikkerheds system..

    Jeg syntes engang at kunne huske at der var en Speaker ved startet feltet som intruduseret bilerne og det er bestemt en ting som man mangler, for det er fedt at bilerne bliver læst op så man ved som publikum hvad der egentlig køre imod hinanden.

    Om det er besværlig fordi alle køre imod alle kan der jo være noget om, men så om ikke andet så inder STIGE systemet. Ja man tror det ikke, men det virker som en slags underholdning, at en speaker snakker imens bilerne er nede for at stoppe og være væk fra banen..

    Det du skriver med, at det er sværer ind som så, at få boder ned KAN jo have noget, at gøre med der ikke er så meget publikum og har de 2 dage at sælge i osv. så vil de nok næmmere overveje muligheden, da det koster det samme for dem at komme der ned og hjem igen, bare med en chance for et større salg.

    Som alt andet handler det om penge på sådan en plads.
    Jeg må så sige, at jeg ikke er til de franske brød med pølser osv. jeg savner lidt en pølse vogn som kan lave en bøf sandwich mv. at udvalget er lidt større og det er det oftest i en pølse vogn efter min mening.

    Men som der bliver skrevet tror jeg fokus for dette emne er publikum, for kørende er mere eller mindre enig om den måde man køre race på.
    Sad lige og tænkte på drift/brænderplads. Evt. som et afbræk i 201 m. at der lige er 1 time med underholdning i form af brænder eller drifting en gang i mellem om dagen.. Så er i også nået ud til flere kører og et breder publikum.

    Hvordanmman lige sætter tingene sammen er jo det i skal finde ud af, men tror bestemt det er underholdning som i kan hente noget ved som skal være i fokus og så de 2 dage og ikke kun 1 dag smiley

    Velbekommen og vi kommer gladligt og møder op for at støtte op omkring jeres race day smiley


  • #37   17. jun 2012 Jeg er faktisk enig med Frederik A omkring det, at der skal være en bil som kan transporter de skade biler tilbage til deres stand, for ellers står de med lorten i hånden oppe i den anden ende af banen.

    Der er en vej ud, ved højre side vi køre igennem for at komme op stille os klar igen til næste race og den kunne fint bruges til skadet biler, for hvor tit er det, det sker en bil skal den vej??

    ikke det som kan tage tiden.. Men igen så var der en speaker som kunne snakke lidt imens ville vente tiden for publikum ikke være så slem og manden på banen er ikke så stresset for at komme ud,d a han har speakeren i ryggen smiley

    Mange kommer jo også i gade biler og hvem har en trailer eller en ekstra bil med til at køre en væk fra banen hvis en træk aksel ryger mv. ingen har sådan noget med, da det er en gade bil og ikke DHB racer bil på en trailer..

    Som jeg kan læse det, så skal der flere forbedringer til og det vil jo koste i indgangen, men for mannoget for pengene betaler folk også det som det koster smiley


  • #38   17. jun 2012 Jeg er dybt ked af du har haft en dårlig oplevelse med dette Fredrik a. Det er klart noget som skal tages op og med på mødet.

    Arbejdet med at få nogle stande er sat i værk, så vi håber at kunne komme med 10 forskellige stande måske allerede den 1. september.
    Så håber i vil kunne mærke jeres stemme bliver hørt og vi er her for jer.


  • #39   17. jun 2012 Kan i ikke gøre så det kun er for køre om mekaniker.
    Så i ikke behøver ambulance?

    Noget alla det de gør, når der er lovlig race i vandel?


  • #40   17. jun 2012 Men vi kan vel blive enige om at det er for KØRENE. ikke publikum.

    Det er lige nu netop det dhb kæmper med. det er ikke et race længere, det er druk MED race som tilskud.

    Og det er jo lige netop det det IKKE skal være.

    man er der for at se på biler. ikke for at se på 10 triste stande med overpris.


  • #41   17. jun 2012 Jeg syndes da de er rimlige seriøse med deres race oppe ved DHB.

    Man venter kun i over 2 timer, efter man er blevet kladt op til finalerne.

    Superfinalerne bliver aflyst, pga der ikke er tid til det.

    Der er ingen pokaler til klasse vinderne.

    Dhb er gået fra motorsport til festival.


  • #42   17. jun 2012 Ironi kan forkomme i mit indlæg;)

  • #43   17. jun 2012 Hvis Holeby ender ligesom DHB ( Danmarks Hurtigeste Brandert )
    Så kommer jeg helt sikkert ikke mere.
    Druk og biler hører ikke sammen.


  • #44   17. jun 2012 Vi har absolut ingen intention om, at blive et løb som DBH.
    Det er fint de holder deres løb på deres måde men vi vil på ingen måde efter ligne deres og vi er her 100% for at der skal køres under kontolleret og sikre forhold for både publikumer, dvs. voldsom druk og så videre og farlig kørsel på pladsen vil medfører bortvisning fra pladsen.

    Det skal dog også pointeres at, hele forretningen kan gå rundt via de publikummer som kommer. derfor kan man ikke adskille de to ting.

    Jeg kan sagtens følge dem som gerne vil have lidt andet at kigge på iløbet af en hel dag. Måske nogle som får brug for lidt inspiration osv. Derfor vil vi forsøge at få et samarbejde med nogle forskellige virksomheder som kan komme og promovere deres produkter.

    Og vil igen takke for alle indlæg både ris og ros. Det er noget vi kan bruge til noget og alle bliver hørt men jeg gentager lige endnu engang, vi har absolut ingen intention som at blive som DHB


  • #45   17. jun 2012 Nu er holeby jo kun et 1. Dags træf. Tvivler på folk drikker sig stive, ligesom dhb.

  • #46   17. jun 2012 Kan det slet ikke lade gøre og få 60 fod tiden med på timeslip ?
    Og så skulle i da heller vise kørt tid på tavlen i stedet for samlet tid.
    Ellers godt arbejde og jeg satser altid på og møde op til race selv om de lover regn.


  • #47   17. jun 2012 Jeg vil snakke med vores tidstagere om dette ikke er muligt, derimod ved jeg ikke hvad du mener med det sidste ? om kørt tid ?

  • #48   17. jun 2012 Det han mener er den viser den samlet tid. altså tiden du bruger på at sætte igang og den tid du i virkeligheden køre,,

    Reations tiden skal ikke visses som den kørte tid på tavlen kun på papiret vi får i den anden ende smiley


  • #49   17. jun 2012 Da det er Dragrace og ikke kun bilen præstation men ligeså vel kørerens vil det være misvisende. det handler om at komme først over stregen. Derfor vil det være misvisende at den som kommer sidst overstregen har den mindste tid.
    Derfor vil der ikke blive ændret på dette.

    Derimod 60 fods tid, er under udvikling og håber at kunne komme med det til første race næste år. Da det ikke vil nå at blive færdig udviklet til i år.


  • #50   17. jun 2012 Jeg er godt klar over at det er drag race, men jeg overhørte bare noget sige det og kan egentlig godt forstå dem.

  • #51   17. jun 2012 Ja, der har været en debat hvad folk vil have, men i teorien så skulle bilerne ikke kører mod hinanden men enkelt vis fordi selvom man kommer først over stregen så tæller det ikke.
    Der mister det hele lidt af charmen.


  • #52   18. jun 2012 legal s: yns ellers i havde styr p det fredag, det var super fedt på nær det med der ik bliver tænkt på de ødelagte biler.. meen kunne i ikke lave en klasse for 4wd der er på plader, vi h jo ik en chance mod dem uden.

  • #53   18. jun 2012 Hmm det lader åbenbart kun til det er mig der syndes stige systemet er sjovt.

    Jeg syndes detcer sjovt, fordi man ikke behøver at ha den hurtigste bil.

    Men ha en bil man kender rigtig godt. Så man kan lave en hurtig rektions tid. Og ikke kikse gearskift.

    Det den måde jeg ha vundet dhb 3 gange. forhjuls træk unden tryk. smiley


  • #54   18. jun 2012 det fede ved holeby er jo os man kan køre hele dagen vis man ha lyst til det..

  • #55   18. jun 2012 Noget der virkelig kan sætte mit pis i kog. Er et indlæg som det her.

    Det er ved at være en lang tråd. Så bar nøjs med at læs overskriften.

    http://www.bilgalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=915697


  • #56   18. jun 2012 Grunden til at der ikke kom så mange sidste gang, må være vejret eller det som DMI mente det blev. Og så tror jeg simpelthen i bliver nødt til at reklamere mere for Legal-Streetrace.dk og sørge for at opdatere på hjemmesiden, for der sker ikke ret meget. Der er ingen billeder fra div. ræs som før osv. Og hvad med at gøre opmærksom på det til diverse træf? Ved godt i ikke får penge for det smiley
    Jeg har kørt i Holeby i små 7 år, og vil stadig støtte det, da det altid er en hyggelig dag med god stemning.
    Og så gå tilbage til 4 dage om året, istedet for aftenræs. Flere udstillere ville også gøre meget for tilskuerne, selvom det ikke altid er op til jer..


  • #57   18. jun 2012 en anden ting som helt sikkert kunne være bedre, er promovering af afholdelsen af lovligt ræs i holeby.
    - F.eks at man sørger for at folk ser denne facebook gruppe/sted
    http://www.facebook.com/#!/LegalStreetrace
    det var et tilfælde at jeg fandt den, og den anden legal streetrace gruppe som der er på FB sker der INTET i. til trods for at der er 1200+ "medlemmer" ..
    spred rygtet noget mere, så simpelt kunne det vel egentlig siges


  • #58   18. jun 2012 Jacob. jeg er i fuld gang, og målet er at få alle billeder ind fra alle race som har været de sidste 11 år. Så regner med at have billeder fra alt klar om en mdrs tid, derudover kommer der til at være updates på dagen omkring om der bliver kørt eller ej. Derfor håber vi flere vil benytte den facebook side


  • #59   18. jun 2012 Lidt spas fra vores sidste race i lørdags.

    http://www.youtube.com/watch?v=jWDU4YD-PkY

    _________________________________________________________
    Vores nye facebook side: www.facebook.com/legalstreetrace


Kommentér på:
Legal Streetrace

Annonce