{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.529 visninger | Oprettet:

Lygte polering hvad for noget ? {{forumTopicSubject}}

Hej har 2 biler hvor forlygterne godt kunne trænge til en polering
Har kigget lidt rundt på nettet efter hvad man skal købe

Har regnet med et kit

Har kigget på meguiars det kunne jeg læse mig til
Skulle virke med en pris på 279 + Porto kunne det jo være rart hvis nogle har lidt erfaringer ?

Kan se 3m har også et kit men det kan vist kun bruges til 1 sæt lygter

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lygte polering hvad for noget ?
  • #1   19. jun 2012 Der er nogle folk, som har brugt det på deres lygter og har oprettet et fotoalbum, så kig derinde!

• #3   19. jun 2012 Vandslib m. korn 1000, 1500, 2500, og til sidst xerapol fra t-hansen.

Udgifter for under 200,-

Se billeder i min profil. Den sølvgrå VB... Døm selv... smiley

• #4   19. jun 2012 Almindelig håndrens kan nemt tage det værste,og det er da billigt at prøve.

• #6   19. jun 2012 Lægger du ikke et link til det ved meguiars??

• #8   19. jun 2012 Derfor man køre med glas lygter smiley

• #9   19. jun 2012 Chris B > Nej, men godt du mindede mig om det...

Den skal selvfølgelig poleres op med en ordentlig voks til sidst, og husk at give lygterne voks jævnligt. Gør det til en god vane at have lidt "hurtig voks" i bagagerummet og giv den en tur når den har været i bad. Så holder de ligeså længe du vil have dem til.

Der sidder noget UV halløj på lygterne fra fabrikken, men det holdt jo så heller ikke evigt kan vi konstatere...

Be my guest. Køb dig fattig i smart lort med prangende makater på. Måske får den endda lidt ekstra HK, hvis man virkelig tror på det!. smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #10   19. jun 2012 Nu skal i passe på for det beskyttelse der sidder på lygterne er faktisk lak. Der er ikke UV blokker i det sæt men blot beskyttelse.

UV beskyttelsen ligger i lakken der er på lygternes overflade og derfor vil du blot gøre det værre ved at slibe glasset ned på dine lygter, for det ser godt ud til at starte med men ved at have taget lakken helt af, så bliver det først slemt med gule lygter.

Jeg kan desværre ikke finde tråden hvor Dennis her forklarer det, men ser her i hans album hvor du kan se hans arbejde på side 3 og 4.
    http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=76163

• #11   19. jun 2012 Hmm... Skal ikke afvise der er noget om snakken, men jeg fik i sin tid at vide den bare skulle have voks, masser af voks, igen og igen.

Ser ud til at virke....

Kommentér på:
Lygte polering hvad for noget ?

Annonce