{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg urealistisk?
  • #1   19. jun 2012 Markedet er dødt, folk vil ikke give penge for tingene.

Det er købers marked i disse tider, det er nærmest køberen der sætter prisen...

• #2   19. jun 2012 Din carina, max 5000 hvis du spørger mig. Jeg ville ikke engang give det for dem. Tjek andre priser og sammenlign rust.

Beklager, men de går ikke for meget mere i den stand.

Din polo, no offence, men den farve ligner blodbæ. Det kan være et problem, farven er det første mange ser, og ærlig talt er der nok ikke mange der vil have en sennepsgul bil med 45 heste hvis de skal give den pris for den.

Bilen er sikkert fin, men farven kan sagtens skræmme mange væk, den siger mere om bilen end du regner med, specielt fordi der er så mange af dem på markedet til de priser, der er flottere i farven.

• #3   19. jun 2012 synes priserne passer fint tror folk bliver lidt skræmt af din toyotas km stand jeg var ellers frisk på din carina men du bytter ikke øv øv

men synes det passer ok

• #4   19. jun 2012 Jeg havde sådan en Carina der, for nogle år siden, med J-stelnummer. Den havde kørt 357.000km da jeg fik den foræret af en kammerat. Jeg kørte lidt over 200.000km i den, med speederen i bund og hjulspin i alle lyskryds, uden nogensinde at åbne motorhjelmem og tjekke olie eller vand. Den havde sikkert kørt endnu, hvis ikke lærlingen havde lånt den og tabt sin joint, så pisset udbrændte på amagermotorvejen :-S

• #5   19. jun 2012 Okay. Tak for jeres svar.

• #6   19. jun 2012 syns sku priserne er fair... Begge er nysynet til omkring 10k.. Man skal da være dygtig hvis man kan køre meget billigere. Hvis jeg bare sku ha noget at køre i i 2 år havde jeg sprunget på en af dem..

• #7   20. jun 2012 Vil jeg nu også mene, men tænkte at jeg måske var urealistisk.

• #8   20. jun 2012 Tror du skal smide dem i gul og gratis evt... som om folk derinde er mere realistiske syntes jeg..

For priserne er da ganske fornufige syntes jeg

• #9   20. jun 2012 Hvis ting ikke er solgt, så er de sjovt nok for dyre

Kommentér på:
Er jeg urealistisk?

Annonce