{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.475 visninger | Oprettet:

"Så vil jeg hellere skrotte den" {{forumTopicSubject}}

"Så ryger den bare med bilen til skrot" osv....

Synes tit man støder på den slags i annoncerne hvis folk f.eks. byder på en bil(det kan være 2000kr. over skrotprisen), eller en del fra en bil...

er folk bare dumstædige eller hvad er årsagen? En eller anden forklar....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Så vil jeg hellere skrotte den"
  • #1   19. jun 2012 Det betyder "nej" smiley

• #2   19. jun 2012 haha...så må folk jo skrive det...det andet virker sådan lidt....dumt...:-P

• #3   19. jun 2012 Det er fordi folk synes det er træls at folk skambyder. incl. mig

• #4   19. jun 2012 sælger:"kom med et bud, hvis den ikke er solgt i weekenden ryger den til skrot"

potentiel køber "4000"...

sælger: "det er for lavt"....

øh...men det er max 2300 ikke? smiley

• #5   19. jun 2012 men mange købere skal sgu også lige lære at læse har haft så mange problemer med folk der har budt 80000 kontant afhentet på min bil da den stod til 135000 fordi jeg ville da gå 55000 ned i pris fordi du kommer med pengene i denne uge... altså har ingen respekt til folk der giver så åbenlyst dumme bud o.l. hvis man stiller et ordenligt argument op så får man et ordenligt svar. smiley

• #6   19. jun 2012 Carsten> det er det da også...men så skal man

1. lade være med at skrive byd, og stædig insistere på ikke at oplyse en pris...
    2. lade være med at skrive at tingene ellers ryger til skrot, bliver smidt ud osv...:-)

• #7   19. jun 2012 Det kan, uden at vide det, være fordi folk ikke gider have bøvlet af at sælge en bil hvis man kun får et par tusinde over skrotprisen. Hvis folk har dårlige erfaringer med at sælge ting fordi de måske er blevet snydt (f.eks. folk der måske ikke har om registreret bilen som lovet), kan det være de ikke gider tage chancen for så få penge.

Men ingen idé smiley

• #8   19. jun 2012 Guldager:..det minder mig om en anden god en "jamen jeg skal jo både betale bro og alt muligt"....som om det er sælgers problem

• #9   19. jun 2012 jeg har også kommet med den. !
    Og af ren og skær princip, så skrotter jeg hellere bilen, end at lade folk tro de ka få alt for ingen ting, og når de så selv sælger noget, så det guld det hele !!!

• #10   19. jun 2012 Altså personligt må jeg indrømme at jeg valgte at skrotte en af mine tidligere Bmw'er Istedet for at sælge den for 3500-3600 .- som jeg blev tilbudt. udenlukkende grund at dem der var interesseret i at købe ( uden at kritisere nogen) kun var udlændinge altså den side af dem som er rigtig trælse.. Og så vidste man bare der ville være problemer her fra og til hjul og de ville klage over pæren sprang efter 4 år smiley

• #11   19. jun 2012 Brian O - jeg er enig, men et skambud er ikke respektfuldt, uanset hvor dårlig en annonce det er.

• #12   19. jun 2012 Brian O havde samme problem for 2 uger siden med en der ville komme og kigge på den, sagde at det måtte han da gerne jeg kunne da vaske den og gøre den klar så den var ordenlig at se på til du kommer - så svarer han tilbage med at " så skal du betale for bro og benzin penge hvis bilen ikke er efter mine forventninger" måtte svare tilbage med at " så forbeholder jeg mig retten til at tage penge for klargøring af bilen i tilfælde af at køber er useriøs" - så ham aldrig.

• #13   19. jun 2012 Hvis man har en Bil man bare skrotter hvis man ikke får den solgt.

Så må man sku da sige den der byder højest får bilen. Ellers er man da for dum..

Så sige at hvis en bil ikke er solgt inden en weekend og der så kommer en og byder 4000 kr. Så få da lortet solgt.

• #14   19. jun 2012 Guldager> haha...nice one...

Jesper h> ikke desto mindre er det set i markedet...hehe

• #15   19. jun 2012 http://bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1400496

"højeste bud over skrotpris"

men i annoncen "prisen er sat til 6000 og det er det den bliver solgt for"

ikke for at hænge nogen ud...bare et eksempel på noget jeg ikke helt forstår....

• #16   19. jun 2012 fordi han er blevet budt 6000kr. jo

• #17   19. jun 2012 fatter det heller ikke rigtig... altså nogle gange gøre folk mig bare så sur med nogle af deres bud at jeg hellere vil skrotte bilen. men hvorfor få 2000 i skrot for bilen hvis nogen vil give 2500 og hente den på ens adr osv?. Har da også før solgt biler under skrot pris for at nogen kunne få glæde af dem.

• #18   19. jun 2012 Moose> hvor ser du det?

• #19   20. jun 2012 jeg forstår så heller ik det der med at i nej de er blevet budt x antal kr mere end det bud man har givet, og bilen så stadig står 2-6 måneder efter, så må det da være fordi man ik vil sælge???

• #20   20. jun 2012 de fleste tror jo at de har en guldmine de sælger, og de nægter jo at indse at bilen bliver ældre og ældre!!

• #21   20. jun 2012 "jeg har et bud på 10.000kr"...

øh hvor? smiley

• #22   20. jun 2012 Da jeg skulle sælge min Saxo havde jeg sat den til 12.000kr, også fik jeg et bud på 5000kr.. Så skrev jeg: Så vil jeg hellere miste penge og fjerne en fransk bil fra gaden end at sælge den til dig der tror du kan få en bil til 5000kr der er sat til 12000kr.. Jeg havde ikke skrevet BYD.. Jeg havde sat en fast pris, som man altid kan prutte lidt om.. men bud krigen starter ikke ved 5 når bilen er sat til 12... Nogen gange er folk også helt blæst når de byder.. Jeg ved godt at den saxo måske ikke var lavet af guld og platin, men en fair pris for en saxo der havde 2år til syn og havde kørt 80.000km er 10-11000kr..

Jeg har også lige fået en besked fra en her, hvor han spurgte om min bil var tilsalg.. Også sagde jeg, alt er vel tilsalg til den rigtige pris.. Jeg har selv givet 44 for min avensis for 6måneder siden.. 2år til syn, fuld service bog, eftermonteret fyr, 2001 1.8vtti, én ejer, rigtig pænt uden nogen dikkedare.. I ved et rigtig rigtig godt køb, som måske hos en forhandler havde ligget på 50 +..
    Han byder så 30.000.... det er jo helt helt galt.. Her inde tror sælger at deres ting er guld og platin og købere tror at de kan få alt til ingen penge.. Derfor jeg aldrig rigtig kommer til at bruge markedet her inde..

Kommentér på:
"Så vil jeg hellere skrotte den"

Annonce