737 visninger
|
Oprettet:
Pug 206 hdi. {{forumTopicSubject}}
Er det noget lort eller ikke,mangler en billig diesel bil.
Så dem der har eller har haft kunne måske hjælpe lidt.
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.602
De kan have svaghed i bærekuglerne og stabilisator boltene, samt at bagbroen også kan gå til, specielt hvis bilen er sænket...
Men udover det, en kanon god motor, med fint overskud og ganske ok økonomi
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 6 Emner: 247 Svar: 2.516
aug 2009
Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
Har nogle svagheder, men du kan jo ikke fylde et bæger mere end til der hvor kanten er lavest
Generelt en bil med masser af muligheder og så er det jo ikke nogen hemmelighed at du får fint med småt ekstra udstyr og et sporty udseende for nogle menneskelige penge
okt 2007
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 7 Emner: 74 Svar: 1.573
De fås til billige penge. Motoren er ikke til at slide op - det er en af de stærkeste dieselmotorer på markedet.
Bagbroen er en svaghed.
Ellers hold øje med hjullejer, stabilisatorer, bærearme, styrekugler, tårnlejer. Det er jo ganske almindelige sliddele, men hvis bilen har kørt nogle km, så vær lige obs på dem.
Ellers er airbaglampen også et alment kendt problem, men det kræver bare at stikkene under sædet bliver loddet eller muffet sammen, da forbindelsen i det originale stik er for ringe.
ABS systemet kan også drille lidt, men det skyldes højest sandsynligt at ABS ringen er knækket og den koster en slik, hvis du køber den på ebay eksempelvis.
Hvis bilen er fra 2002 og frem, så vær opmærksom på com2000 modulet (blinker/viskerarm) da den har det med at blive træt i blinkerarmen og den koster en del at skifte.
Ellers får du meget bil for pengene. En kvik bil med en god brændstofsøkonomi, som bare kører.
Har ikke haft driftstop med min bil endnu og den har jeg haft i 1,5 år.
Du kan dog også se hvad jeg har skiftet i løbet af den tid jeg har haft den inde på min profil.
okt 2007
K V Takker.
Pug 206 hdi.