{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.001 visninger | Oprettet:

Advarsel! !Don Drift! Kig mine annoncer . {{forumTopicSubject}}

Hej.. Jeg har lige handlet med !Don Drift! Kig mine annoncer . ( http://bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=4014 )

Og det vil jeg bare lige råde alle til IKKE at gøre..

Vi byttede biler, og da vi snakkede i tlf. sagde han at den eneste fejl der var på hans bil var at klimaanlægget skulle have et service til 500kr..

Da jeg så kommer til Skanderborg, hvilket var en tur på 2 timer over broen og det hele, så var der en masse små ridser/buler/fejl osv, det kunne jeg leve med og jeg fik den billigere end vi havde aftalt.

Men dagen efter finder jeg ud af at køleren/kondensatoren mangler til klimaanlægget, så det er ikke bare lige 500 kr, nærmere de 2000 + arbejdsløn osv.
Venstre bagdør kan ikke låse/åbne, fordi stikket var revet over.

Jeg finder også ud af at pladerne er afmeldt, dvs. han ikke omregistere de biler han har, så jeg måtte lige op med 1180 for nye plader og han har heller ikke fået omregisteret min endnu, så den bliver afmeldt.

Nu har han så sat min bil til salg, hvilket er fair nok, hvis han bare fik den omreg. og oplyste folk om at det er en 320 på papiret og ikke lovlig eller godkendt med 325 motoren.
http://bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1469204

Men bare lige for at advare andre, så er han vist en rigtig fusker, han har desværre taget røven på mig, for han har helt sikkert været klar over de fejl.

Det skal siges jeg har prøvet at tage kontakt til ham, man han har oplyst forkert tlf. nummer, og det nummer jeg snakkede med ham på først, er der ingen der svare på, og han har sat mig på filter listen herinde.

Bare lige et surt opstød..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel! !Don Drift! Kig mine annoncer .
Kommentér på:
Advarsel! !Don Drift! Kig mine annoncer .

Annonce