{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.930 visninger | Oprettet:

Indbrud i bil i nat. Hjælp til siderude {{forumTopicSubject}}

Hej

Så var jeg så heldig at få uventet besøg i bilen i nat.

#%#&!

Nu skal jeg så finde ud af om det kan betale sig at bruge forsikringen.

Har I erfaringer med hvad en ny siderude koster?
Det er til en Saab 9-3 2007, og evt. idéer til hvor i Århus området de kan gøre det billigt smiley

Har selvrisiko på 3000 + præmiestigning på ca 1200.

Så kan det laves under 4000,- kan det altså bedst betale sig selv at klare det.

Ja, røvhullerne findes stadig derude...

Hep og på forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud i bil i nat. Hjælp til siderude
  • #1   21. jun 2012 Uden på nogen måde at kende Saab priser, kan jeg dårligt forestille mig at en siderude kan svare sig at køre på forsikringen - så den eneste der endnu en gang bliver ramt af idioters adfærd, er ofrene. Flot.
    Men prøv diverse bilglas firmaer i området - hvis de kan klare forruder kan de vel også klare sideruder smiley

• #2   21. jun 2012 kan ikke betale sig med mindre du har glasskade service på din bil det er som regl nemt at skifte den og noget man kan gøre selv prøv at hør din reservedels pusher om han kan skaffe en
    har selv prøvet det kæresten fik stjålet nogle jakker der var på bagsædet radio eller gps ville de ikke ha men de skal ikke møde mig en mørk nat så er det nok deres siderude der går i stykker og måske mere..

• #3   21. jun 2012 bare rolig, de idioter bliver tit mødt af karma, ham der brød ind i min bil for nogle år tilbage, opbevarede mit anlæg i hans bil.
    et par dage senere havde han indbrud hvor han fik totalskadet bilen.

fjolset indrømmede selv det var ham, for han kom jo selvfølgelig og skabte sig og gav mig skylden hehe

• #4   21. jun 2012 Eller hos en hugger.

• #5   21. jun 2012 Jeg skulle bruge en siderude til min golf 3 ( station car så det var self en af dem der skal limes i -.- ) men en ny ville koste 1300kr og fandt en hugger der solgte mig en til 500kr med moms og det hele

Så jeg vil ringe til nogen auto ophuggere og høre inden jeg gør noget med forsikringen smiley det kan måske svare sig

• #6   21. jun 2012 Jeg fik os smadret min siderude sidste onsdag nat, havde os besøg af tyve smiley .. jeg har selvrisiko på 2500.. min forsikring (if) som jeg har til måneden ud... Sagde den ville stige til 5000 hvis jeg gjorde brug af den... Nu er spørgsmålet så.. hva din rude koster med montering... Hvis det er billigere end din selvrisiko.. så i min verden.. betal den udenom forsikring.. jeg skulle give 661 kr for en ny rude ved forhandleren.. og min mekaniker monterede den for nok 300 kr .. men det helt op til en selv om man bruger forsikringen.. jeg gør det helst ikk hvis den er lavere end selvrisikoen smiley

• #7   21. jun 2012 Men en hugger er nok en god idé.. jeg skulle bare vente weekenden ud for at få en derfra. Så valgte simpelthen at få en ny sat i samme uge så den ikk stod (åben) smiley

• nice g
    nice g Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #8   21. jun 2012 Har en masse til Saab 9-3 hvilken rude snakker vi om

• #9   21. jun 2012 Du kan gå ind her og søge på din bil http://www.ditonet.dk/
    vh

• #10   21. jun 2012 Har du friskadedækning på din forsikring, for så er der ikke stigning på forsikringen, og nok heller ikke selvrisiko.

Kommentér på:
Indbrud i bil i nat. Hjælp til siderude

Annonce