{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

VAG - Forskel på rustbeskyttelse {{forumTopicSubject}}

Hej,

Er det nogen der ved hvilke forskelle der er på rustbeskyttelse af VAG biler?

Jeg har været ude og se på et par Golf 4 for nyeligt. De fleste af dem ruster omkring bagruder osv.
Så vidt jeg ved er G4 galvaniseret - så det undrer mig meget at de ruster lige så meget som ikke galvaniserede biler..

Ser man tilgengæld på Audi 80, A4 B5 synes jeg ikke man ser tilsvarende rust.
De er også galvaniserede så vidt jeg ved, men åbentbart i bedre kvalitet..

Hvorfor er der den store forskel?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VAG - Forskel på rustbeskyttelse
  • #1   23. jun 2012 men de er jo heller ikke gennemtæret de der golf 4? har ikke selv lagt mærke til det?

• #2   23. jun 2012 Nej, det er overflade rust det meste. Har dog set nogle hvor der er tærret hul under bagruden.

Det må vel betyde at blikket der bliver brugt er for dårligt...

Undrer mig bare over forskellen på en gammel 80'er, en A4 B5 (1995) typisk er bedre rustmæssigt end G4, der ellers er den første galvaniserede golf...

• #3   23. jun 2012 Der bliver sparet på alt... også galvanisering. Så et fotoalbum her inde for ikke så lang tid siden med en helt ny audi der allerede var begyndt at ruste.

• #4   23. jun 2012 det er som oftest grundet stenslag. Vil sige de værste steder på en golf 4 er hvor forskærmen slutter. Der har det med at samle sig uendelig meget skidt derinde og det holder på vandet. Ligeledes håndtaget på bagklappen har det med at irre/vokse op da det er to forskellige materialer der ikke arbejder godt i spænd. Ellers vil jeg mene at en Golf 4 er langt bedre rustbeskyttet end mange andre biler i samme årgang. Der kan sagtens være smuttere imellem fordi ejerne ikke har gjort noget ud af deres bil, men generelt set er de langt over gennemsnittet. Synes straks golf 5 er langt værre når det gælder rust. Alle jeg har kigget på har rust i bunden af dørene med mere

Kommentér på:
VAG - Forskel på rustbeskyttelse

Annonce