{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Vandpumpe til bmw m50 motor? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg står og har sommerferie og nu er vandpumpen på min mtech2 lige gået der ligger en m50 fra en e36 i.. spørgsmålet fra mig er så .. har i noget liggende her hvis i bor på sjælland, jeg gider næsten ikke vente til mandag, nu hvor jeg har sommerferie.. er der nogen der har en vandpumpe på lager, så sig til , så kommer jeg med det samme hehe smiley

ps, hvor sidder vandpumpen henne i motoren?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandpumpe til bmw m50 motor?
  • #1   30. jun 2012 vandpumpen sidder på vingen sørg for at den vandpumpe du sætter på ikke er med plast lameller da de slipper på akselen hvis du har vicose vinge på så husk at det er lens gevind og at den kan sidde godt fast ellers er det lige til at gå til

• #2   30. jun 2012 Viskosevingen må ikke lægges ned, den skal opbevares lodret.
    Vandpumpen kan du tvinge ud med 2 6mm skruer, så slipper du for at bruge hammer.

Køb en ny pumpe, en brugt ville være dumt.

• #3   30. jun 2012 tak for det, så skl jeg bare pille køleren ud og vingen f, så kommer jeg til vandpumpen :-)?

• #4   30. jun 2012 Er det en E30 der er ilagt en m50 motor ? så har du vel ingen vinge på har du ? har du ikke elblæser ?

men ellers ja du skal nok have køleren af hvis det er pga. plads.

men en e36/e34 der kan du bare afmontere viskosen og et øverst plastik dæksel, ved køler så kan du afmontere vandpumpen let.

• #5   30. jun 2012 hvis det er den bil i din profil, der har de lagt motor forholdsvis langt tilbage så det burde være nok at afmontere viskosen for at pille vandpumpe af, rimelig simpelt, husk den er med links gevind og mener det er en stor 32´er nøgle du kan sætte på og give den et klap

Kommentér på:
Vandpumpe til bmw m50 motor?

Annonce