{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.013 visninger | Oprettet:

30 mister kørekortet pga streetrace {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er de ikke kørt til Mosten eller Esbjerg?????? Så er man sgu også selv ude om det.....

Virkelig fedt arrangement i Mosten, den bedste bane som findes i dk, med bid som DHB kun kan drømme om.....


http://www.tv2oj.dk/arkiv/2012/06/30?video_id=28758&autoplay=1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  30 mister kørekortet pga streetrace
  • #1   1. jul 2012 SÅ KA DE LÆRE DET KA DE

  • #2   1. jul 2012 kan godt li når man ser vidioen står da juni 2008 nede i hjørnet smiley

  • #3   1. jul 2012 men er enig de kan lære det helt rent ud sagt...

  • #4   1. jul 2012 Hvis det er så livsfarligt at køre race på en øde industrivej, burde politiet så ikke have stoppet det, istedet for at sidde og gemme sig indtil det hele er ovre, for så derefter at opsøge folkene og uddele bøder bagefter smiley De er så dobbeltmoralske at det er helt latterligt smiley

  • #5   1. jul 2012 TomTom H:
    KUNNE det tænkes, at der var tale om arkiv-video? Hehe! smiley


  • #6   1. jul 2012 Livsfarligt eller ej så er det stadig ulovligt..

  • #7   1. jul 2012 Kim P det må de god desværret. det moralsk total ude og fucke, og håber fandme de betjente går med dårlig samvittighed i seng. hvis de synes det er så uforsvarlig så skal de også gribe ind, i stedet for at se passiv til..

  • #8   1. jul 2012 giver Kim p ret i det er dårlig stil og gemme sig

  • #9   1. jul 2012 Jeg synes det er RIGELIG fint det her. Vil man køre streetrace ja så må man fannerme også tage konsekvensen af det. Og hvor er det typisk at folk herinde skal sidde og hagle ned på politiet og deres metoder.

    Det er vel i princippet det samme som at de kører i civile videovogne.

    Men når det ikke virker at møde op på stedet da folk jo tydeligvis stadig kører streetrace så synes jeg sq bare de skal begynde at prøve andre metoder af.

    Men demm herinde der har ondt i røven over hvordan politiet gør deres arbejde er sikkert også dem der har noget at skjule.


  • #10   1. jul 2012 pengemaskine.dk

    hvis det er for at forebygge skal de jo ikke stå og vente og så dele bøder ud bagefter....



  • #11   1. jul 2012 han siger i indslaget når de viser filmen at det var et motortræf som DET HER smiley hvilket i mine øre bliver omsat til at sagen er sket i onsdags og billederne så er fra arkivet(juni 08)?? smiley

  • #12   1. jul 2012 Lasse laks: Ja det er fint, men deres job er at passe på folk, og stoppe farlige og ulovlige situationer, ergo er det sgu da ikke iorden de bare sidder og glor på de ligger og kører race, ville mene loven rimeligt klart siger at så skal de skride ind overfor det, ikke bare vente til det overstået også hente folk flere uger senere, lad os nu sige de kørte galt og folk døde, og man fandt ud af politiet havde været der hele tiden, og haft masser af muligheder for at stoppe det, tvivler på det er helt lovligt fra deres side af smiley

  • #13   1. jul 2012 kim p
    vi er eninge om at politiet sku havde stoppetdet..
    men.
    folk køre bare andre steder hen og køre vidre (ligesom altid)
    tror selv at de 30 personer nok tænker mere end en gang over det næste gang de køre race..

    syntes der er fordårlig reklamme her inde med datore og steder erer lovlige race. en træf/race kalender ville ikke´skade at havde lagt ved siden af markedet. forum biler og links..

    og ved godt der er andre sider med det men BG er velbesøgt. og så ville der være flere der så det...



  • #14   1. jul 2012 LW : der stopper de mig bekendt dem der laver noget ulovligt, de lader dem jo ikke bare køre, også ringer de på døren en måned efter vel ;D

    Og har intet at skjule, jeg kører selfølgeligt også for stærkt osv. men jer der påstår i ikke gør det lyver bigtime smiley


  • #15   1. jul 2012 Kim P - Hvis du ikke mener det er lovligt at politiet ikke har skredet ind for at stoppe det mens det skete så burde du jo anmelde dem?

    Jeg synes det er godt at folk som vælger at deltage i ulovlige arrangementer ikke kan vide sig sikre...


  • #16   1. jul 2012 synes det er bullshit....

    de skal gribe ind overfor det når de ser det og stoppe det...de skal sgu ik sidde derude og glo en hel aften mens der sker forbrydelser rundt i resten af byen....


  • #17   1. jul 2012 Ja det havde været en fin idé Ketil, synes bare det virker langt ude det der, men 30 personer der nu ikke kan arbejde hvor kørekort er påkrævet, pga. de kører race i et øde sted om natten.. Så der 30 mere på bistand som vi skal betale til smiley

  • #18   1. jul 2012 Det skulle de have tænkt over inden de satte sig bag rattet...

  • #20   1. jul 2012 Politi anmelde politiet.. det skal nok gå godt, og jeg har stadigt mit kort, så jeg er egenligt ligeglad, synes bare det er latterlig måde at gøre det på, det viser jo netop bare at de vurdere at det ikke har været farligt nok til de ville stoppe det..

  • #21   1. jul 2012 Min uforbeholdne og helt personlige mening er at ulovlige streetraces ville have rigtig godt af et dødsfald til de events.

    Jeg er bange for at det nok er det eneste der kan gøre at folk tænker sig om mht at køre streetrace.

    Det ville være dybt tragisk ja, men måske det der gjorde forskellen.

    Indtil da synes jeg bare politiet skal dele bøder ud i stor stil til deltagerne.


  • #22   1. jul 2012 Pas på i ikke bliver kvalt i jeres glorier når de falder ned over hovedet på jer haha, i har jo aldrigt kørt for stærkt eller lign.

  • #23   1. jul 2012 Har jeg påstået det modsatte?

  • #24   1. jul 2012 hørt kim p smiley

  • #25   1. jul 2012 modsatte af hvad?

  • #26   1. jul 2012 kim p egosistisk set er det meget godt det giver mig 30 jobs at søge... men jo der er trist. men en del at det at kære streetrace... hvis jeg kørte på striben så ved jeg hvad der kan ske ved det... har haft mistet mit kort før og det var ikke sjovt (selv om det kun var 21 dage) men viste godt det ikke er lovligt at køre 160 i overhælinger på lande vej... havde en gennemsnit på 105km/t så gæt selv hvorlangsomt resten af feltet kørte og der er målt over 3 kilometer..

  • #27   1. jul 2012 Kim P - Påstået at jeg aldrig har kørt for stærkt..

    Har kørt for stærkt, har også talt i mobil mens jeg kørte, Det ændrer stadig ikke min holdning til emnet.


  • #28   1. jul 2012 Så du erkender at du er dobbelmoralsk, det fint, selverkendelse er det første skridt smiley

  • #29   1. jul 2012 kim P
    Drop det der er nogen der har glemt hva de selv har gjort og ikke vil stå ved det og så hakker de bare ned på andre...


  • #30   1. jul 2012 Så må de jo komme med nogle baner hvis de vil slippe for race i industrierne rundt omkring, men det vil de jo heller ikke, så mon ikke det stadigt vil ske, hvis nogle af jer tror at nu er der ikke race næste weekend f.eks pga. så noget her, så i jo bare bund naive smiley

  • #31   1. jul 2012 Tommy smiley

  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #32   1. jul 2012 Det bliver jo en religionskrig ligesom så meget andet...

    Straffen handler ikke om at være en pengemaskine - det er såmænd bare den eneste måde man kan få folk til at mærke det da en gammeldags løftet pegefinger ikke virker længere.
    Dernæst så hjælper det jo intet at de stopper hele arrangementet da de efterhånden har gjort det utallige gange og det er jo tydeligt at se på rapportager derfra at når de spærrer havnen af i Esbjerg fx. - folk griner bare og det slår ikke rigtigt.

    Derimod med usikkerheden om hvad der foregår og at selvom det har været en god aften så ved man ikke om man skal stå til regnskab bagefter smiley
    Dobbeltmoralske? Det synes jeg ikke og så længe dem der er i fare er udelukkende tosserne som laver det - i mine øjne er der ingen ko på isen så smiley

    Og skal betjentene gå i seng med dårlig samvittighed?! xD haha det fik mig bogstavelig talt til at smile og ryste på hovedet - have dårlig samvittighed over at gøre sit arbejde... Ak ja... når jeg kommer hjem fra arbejde og har repareret noget elektronik så er jeg da også helt sønderknust... jeg har jo gjort som ansat til xD

    Er til dels enig i at hvis folk har ondt bagi over det, så må de jo åbenbart være på kanten med loven siden der er et problem, men igen er det også et spørgsmål om hvad man synes om det - man kan jo også være lovlig og bare have det elendigt og føle sig overvåget smiley

    Sidst men ikke mindst - andre end mig der var total knækket over klippet hvor man ser nogle tosser der skubber bilerne i løbet? xD


  • #33   1. jul 2012 Dobbeltmoralsk? Nu handler emnet jo om gaderæs som jeg ikke har deltaget i, kommer heller aldrig til det.

    Bliver jeg taget for at køre for stærkt så vil jeg ikke forsvare det på nogen måde. Du sidder derimod og forsvarer dem som med fuldt overlæg bryder loven.


  • #34   1. jul 2012 Holgato, de kan jo reelt ikke vide om der skulle rende en eller anden over vejen der ikke havde noget at gøre med det, mener bare at hvis der skulle have sket noget, og de bare have siddet på deres flade, det lige til forsiden på EB ;D

  • #35   1. jul 2012 Kim P - Hvem er DE som du omtaler? Man får ikke bare ting ved at sidde på sin flade og forsvare ulovlige ræs med at DE bare kan give os en bane...

  • #36   1. jul 2012 hold nu med det der med at man må have dårlig samvittighed, noget at skjule, på kanten af loven osv osv....

    Jeg synes ikke rygeloven er i orden, men det er da ikke fordi jeg sidder og ryger i smug nede på den lokale eller i den institution hvor jeg arbejder....for jeg ryger slet ikke...

    personligt synes jeg også det er SPILD af tid når de på tv melder "skat rykkede i dag ud til en fest i rockerborgen i Esbjerg....fangsten var en halv palle dåsecola fra tyskland"

    Man kan godt være uenig i noget, uden at være kriminel, rocker eller andet....


  • #37   1. jul 2012 Lasse Laks .
    Hvis du køre for stærk på en landevej bryder du da også loven med overlæg for du burde jo kunne tænke dig til det er forbudt det du gør..!


  • #38   1. jul 2012 Well holgato nu omhandler dit job heller ikk levende mennesker fremtid, job og familie. osv, så du kan ikk bruge din sammenligning til en skid smiley

  • #39   1. jul 2012 Hahaha Lasse, gal et selvmål smiley

    Det er vel med fuldt overlæg at du overskrider loven ved køre for stærkt, eller tale tlf. hvad er forskellen så ?

    Og hvor ser du jeg forsvarer dem? Siger bare at jeg mener politiet metoder er vildt langt ude, hvis de ser et bankrøveri, så skal de sgu da heller ikke gemme sig, også hente stodderen en måned senere, så må de jo gribe ind når tingene sker..


  • #40   1. jul 2012 Tommy S - Undskyld jeg ikke skar det ud i pap for dig. Jo jeg ved udemærket hvornår jeg gør noget ulovligt, jeg vil dog ikke forsvare at jeg gjorde det med et eller andet argument om at de bare kan give mig en bane at køre på..

  • #41   1. jul 2012 Lasse jeg giver op! Du er om muligt dummere end gennemsnittet..

    Mener du dybt alvorligt at der ikke er forsøgt at få en bane i DK!? Haha sæt dig ind i tingene før du udtaler dig, ellers kommer det bare til at virke så sørgeligt smiley


  • #42   1. jul 2012 Kim - Det gør du sådan set i din første post..


  • #43   1. jul 2012 Forsvare det heller ikke, men det kan du sikkert ikke få ind på lystavlen smiley

    Men de gør noget ulovligt, helt på samme fod som du gør, også sviner du dem, hvis det ikke er dobbeltmoralsk må du gerne lige forklare mig hvad det så er haha


  • #44   1. jul 2012 syntes bestemt de selv er ude og det, netop denne dag var der 50 km væk lovligt løb på dk bedste bane i Mosten, eller ca 120 km væk i Esbjerg på en lukket vej, igen lovligt, så er det ingen undskyldning.....

    Vi vil ha en bane..... ja og den skal vel ligge max 10 km fra hvor du bor, men ikke så tæt på at du bliver forstyrret af støjen....... flot


  • #45   1. jul 2012 Lasse Laks .
    Som jeg læser det helle er der sku ikke nogen der er den store forkæmper for gaderæs..! men en masse tosser der er ud med riven..!


  • #46   1. jul 2012 Har skam ikke svinet dem.. Har skrevet at jeg synes det er fint at de ikke kan vide sig sikre på om politiet overvåger dem..



  • #47   1. jul 2012 Jeg har en bane 10 min fra hvor jeg bor, det virker fint smiley Og der ingen naboklager, burde også kunne lade sig gøre andre steder mon ikke smiley

  • #48   1. jul 2012 Jeg synes det er fint med de bøder, Jeg har en gammel og rusten glorie, så jeg tør da godt at indrømme at jeg også selv kører gaderace osv, Havde det været mig de havde "snuppet", jamen så måtte jeg jo bare tage straffen, og tænke over om det er det værd, næste gang der er race. længere er den jo ikke. Ang. baner, der er ikke noget at hyle over på det punkt, der findes motorklubber over hele landet, hvor der er mange forskellige genre indefor fart. go kart, folkerace, rallycross, klubrally, rally, drift (kommer snart igennem dasu), så ja, hvis man gerne vil køre lovligt race, så er der mange muligheder.

    Sådan ser jeg på det.

    lige for at slå det fast, ja, jeg kan heller ikke sige mig fri for at køre et enkelt race, eller 2 om måneden.


  • #49   1. jul 2012 smiley fart...


    Fuck dem som ikke kører stærkt, de har begrænset min livsstil og burde køres over smiley


  • #50   1. jul 2012 MArtin, det kræver så bare at man skal ud og købe en bil mere, til rally eller hvad det nu måtte være, og en autotrailer, og noget der kan trække vogntoget, det ville trodsalt være nemmere bare at køre sin egen bil direkte ind fra vejen af smiley

  • #51   1. jul 2012 Kim P

    Arh nu må du sku lige tage dig sammen, du kan ikke tage din hverdags bil med til KLUBRALLY? hvorfor skulle du så ikke kunne det.? læs dog reglerne, for det er lige nøjagtigt det du kan. Du får så ovenikøbet tider på din gennemkørsel af prøverne, så du kan se hvor hurtig du/din bil, er i forhold til de andre deltagere.?

    Hvor er problemet.?


  • #52   1. jul 2012 Man må jo tage konsekvensen af det man laver. Alle ved streetrace er ulovligt og det er nok kun dem som har kørt race der har fået bøder og deslignende.

    Så dem som bare har kigget biler og hygget har nok ikke ondt i røven. smiley

    Brug 1000,- om måneden på at tage bilen på en bane istedet. (det kan næsten lade sig gøre i malmø) 149,- for broen (med brobizz), 450-550,- på brændstof og 200,-? for at køre på banen.


  • #53   1. jul 2012 En fornøjelse !

  • #54   1. jul 2012 Klubrally, aner ikke engang hvad det er, så det sikkert noget stenern noget der bliver afholdt 2 gange om året smiley Men det fair nok, er mere til 402m eller evt. trackdays smiley

  • #55   1. jul 2012 ^^^^^^^^^^
    Bilgalleri, når det er sjovest! smiley


  • #56   1. jul 2012 Kim P,

    Så du vil køre din klage-sang, uden at ha sat dig ind i tingene.?

    Fair nok.

    ynkeligt simpelthen.


Kommentér på:
30 mister kørekortet pga streetrace

Annonce