hjælp til køb af mx3??? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg står og skal til at bytte min alfa til en mx3'er.
men der er nogle fejl ved den som jeg ikke kender til, og som jeg håbede på der var nogle der kunne være behjælpelige med at besvare...
Nr.1: der er noget der siger klik klik klik, hurtigere og hurtigere i takt med at jeg accellererer, men kun når den drejer...den siger dog også lyden når man holder stille...jeg tænker på noget med servoen, men nogen med andre teorier?
nr.2: det ser ud somom der er noget rust inde bag noget gummi, ved ruderne i dørene, samt i skærmkanterne...
det i dørene, er det besværligt?
eller skal jeg være mere bekymret om det i skærmkanterne?
nr.3
hvad skal jeg ellers være ekstra opmærksom på ved denne bil?
har den typiske fejl, eller kan jeg gennrelt regne med en driftsikker og forholdvis økonomisk bil?
nr.4 er en pris på 28-29 kilo en dårlig pris, hvis man også tager med, at den er i ret dårlig stand ude som inde, samt har fået ny motor, som tilsyneladen kører ok?
det er self en 1,6'er og fra 91...
Mvh Martin
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.286
Og nu du snakker rust i skærmkanter så tjek da lige støddæmpere osv.
Ang. rust i dør, så finder du det sikkert også bagi, prøvet at kigge under "indmaden" bagi?
Den er fin omkring forruden eller hva?
Mvh Chris
jun 2005
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 24
ville bare høre om jeg kunne få et billigt tip om hvad det kunne være...
omkring forruden er der ikke rigtigt noget.
de eneste steder er de 2...
men er det umiddelbart slemt?...det ser lidt voldsomt ud, og alt for iøjnefaldene...så det skal laves, men ved intet om rust, da jeg aldrig har rodet med den slags før...
Mvh Martin B
hjælp til køb af mx3???