{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.150 visninger | Oprettet:

Bjarke S
Bjarke S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Peugeot 206 start problemer {{forumTopicSubject}}

Hejsa... Håber at nogen kan hjælpe mig herinde... For 1½år siden begyndte min peugeot 206 2.0HDI med ikke at ville starte... En periodisk fejl. Det sker ca. hver 10gang jeg skal starte bilen. Nogen gange kan jeg starte bare ved at tage nøglen ud og sætte den i igen.. andre gange skal jeg vente flere timer. Jeg har haft den på peugeot værksted flere gange, og de siger at det er en elektronisk fejl i eller omkring startspærren. De har prøvet at skifte adskellige dele men intet har hjulpet. Jeg har brugt +5000kr på det indtil videre. Peugeot har nu sagt at de ikke aner hvad der kan være galt. De kan godt lave det, men det ville koste mig 15000kr for det er ALT elektronik lige fra nøgler, til ledningsæt, til startspærre og antenne samt computer der skal skiftes... Så her det sidste halve år har jeg lagt mærke til at når bilen ikke vil starte, og jeg så låser rattet op, rykker lidt op og ned med rattet, ja så vil den i de flere tilfælde starte. Og nu her i morges da jeg skulle afsted kunne bilen ikke starte. jeg var nede 3 gange i løbet af 2timer uden den ville starte. Jeg løsnede rattet fra høj posision og rykkede den helt ned og låste rattet fast igen, og Wupti!!! Bilsen startede lige med det samme. Jeg er nu 99% sikker på at fejlen må ligge under rattet, men hvad hulen kan det dog være??? løs forbindelse??? er det tændingen???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 start problemer
  • Bjarke S
    Bjarke S Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   8. jul 2012 Jeg kan lige skrive at for 2år siden fik jeg skiftet komplet ledningsnet til bilen. Det kostede mig 7500kr. Går sådan et komplet ledningsnet hele vejen omkring motoren og ind i tændingen??? For så kunne det da godt være at de ikke havde monteret det korrekt oppe i rattet!!!

• #2   8. jul 2012 ville sige en løs forbindelse. kontroller ledninger om der er brud på dem.

Kommentér på:
Peugeot 206 start problemer

Annonce