{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mtec pære
  • 6kv .
    6kv . Hjælpe-administrator

Følger: 14 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 117
    #1   8. jul 2012 jeps har jeg kørt med i årevis !! og er rigtig godt tilfreds både med lysstyrke og farve !! ;o)

• #2   8. jul 2012 Ja har dem også, men køb dem hos www.hids-direct.co.uk der koster de mindre

• #4   8. jul 2012 6kv, lyder da godt, så må jeg få anskaffet mig sådan et par sæt.

Slagteren, det er nu fordi jeg skal have bestilt et større parti dioder og smd strips hjem derfra jeg fandt dem der, hehe

tc k, lyser de vejen elendigt op? Jeg snakkede om almindelig pære der lyser vejen elendigt op.

• #5   8. jul 2012 Har også brugt dem, funktionere ganske godt!

• #7   8. jul 2012 Henrik, lyder godt

Tc k, hmm ja ok men jeg tvivler på lyset kan bliver meget ringere end det er på min bil som den er nu, hehe

• #9   8. jul 2012 Jeg er mest tilfreds med mtec superwhite.. men de bliver kun brugt i tågelygter smiley jeg vil ikk køre med dem i forlygterne.. fordi der findes nogen med samme skær som lyser bedre smiley herunder Phillips blue vision ultra smiley

• #10   8. jul 2012 Jeg har kørt med dem i nærlys, syntes de var elendige i bare lidt vådt vejr. Jeg var stærkt utilfreds med dem.
    Og kender os mange andre der ikke er tilfreds med dem. Kunne aldrig finde på at købe dem igen.
    Men som jeg kan se er der andre der har gode erfaringer med dem. Så de ser ud som om du må prøve dig med dem ;p

• #11   8. jul 2012 jeg har kørt med dem! var rigtig godt tilfreds! både med lysstyrke og farven på lyset! ingen problemer overhovedet.. dem jeg selv har bedst erfaring med! havde dog Mtec cosmos blue i tågebanditterne og DE lyser elendigt.. Phillips Blue Vision fejlet intet.. de ligner bare helt alm pære.. GP thunder lyser helt af helvede til, men ser fede ud.. hjælper bare ikke når man ikke kan se vejen om aftenen og i regnvejr :b Osram Nightbreaker har jeg os prøvet.. lyser fint men ikke så overdrevet godt som folk gør det til, synes ikke der var den store forskel.. Xevolution i 100w lyser os godt og ser godt ud.. har nogen kammerater der køre med dem men har ikke selv haft dem...

• #12   9. jul 2012 Tc k, dem har jeg også haft kigget på

kirze, ja ok lyder lidt som om mtec høre til som tågelys og ik i nær/fjernlyset

Peoples, ja der er godt nok delte meninger omkring dem

HenneR, jamen det lyder jo godt. jamen dog synes der er mange forskellige, men jeg må nok prøve mig frem, hehe

• #13   9. jul 2012 mine sprang efter 14 dage.

Kommentér på:
Mtec pære

Annonce