640 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hjælp ang BMW"
Hjælp ang bmw
jeg har en bmw 535i fra 91 den var starte også vil jeg gi den gas, også gi den ud og nu kan jeg starte den med går ud med det samme jeg vil gi lidt gas hva kan det være håber i kan hjælpe
jeg har en bmw 535i fra 91 den var starte også vil jeg gi den gas, også gi den ud og nu kan jeg starte den med går ud med det samme jeg vil gi lidt gas hva kan det være håber i kan hjælpe
Skrevet af: borup b - 17. apr 2011
hjælp ang Bmw E30
hej har lige fået en bmw men når jeg bremser så er det ligesom den hakker/hopper hva kan der være galt.. og sånår jeg giver fuld gas i feks 2 gear så når den når 5-6000 omdr så begynder den at hak...
hej har lige fået en bmw men når jeg bremser så er det ligesom den hakker/hopper hva kan der være galt.. og sånår jeg giver fuld gas i feks 2 gear så når den når 5-6000 omdr så begynder den at hak...
Skrevet af: ! Angelo ! - 27. feb 2011
Hey hjælp ang. BMW
Hey.. Hvor kan man finde billige/gode hvide ur skiver og krom ringe til bmw e36 coupe, 323i ? Ph tak! :)
Hey.. Hvor kan man finde billige/gode hvide ur skiver og krom ringe til bmw e36 coupe, 323i ? Ph tak! :)
Skrevet af: Baskentli ® - 23. feb 2007
Spar penge på din forsikring
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
feb 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 238
mar 2003
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 7 Emner: 52 Svar: 847
Hjælp ang. BMW